Follow Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Ik hoor vaak dat Fraps ervoor goed is, maar die is maar voor 30 seconden?! Ik zoek er 1 doe filmt (in een online spel) en geluid erbij filmt. Of kan fraps dat wel, ik zoek dus zoiets als Fraps, maar dan met zo lang mogelijk, (1 uur kan ook ) en dan ook geluid erbij filmt. (Iets anders zoals camtasia werkt niet goed, te sloom ) Reageren
Mastertuner Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Hypercam 2 is wel een goed programma. Helaas neemt deze geen geluid op Kijk ook even bij Googletje Reageren
sevaboy Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Als je de oude versie neemt van Fraps,kun je ook oneindig filmen. Ik heb de oude versie en die is Full versie,maar het nadeel;geen geluid. Reageren
Vulcanus Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 ik heb fraps 2.8.1 hij doet het perfect en hij neemt geluid op. ik weet niet of ik dit mag zeggen op het forum maar ik heb hem gedownload en hijs geregistreerd dus neemt hij zolang als je wilt op. maar ik weet niet of ik je iets illigaals mag aanbieden op het forum, dus... greets, Vulcanus Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Sorry , wij mogen volgens de regels geen illegale software aanbieden en aangezien dat precies is wat jij hier doet , mag hij hier niet verder naar vragen. Ik heb fraps en neem gewoon een halve minuut op , zet de game op pause en zet hem weer aan Reageren
Vulcanus Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Sorry , wij mogen volgens de regels geen illegale software aanbieden en aangezien dat precies is wat jij hier doet , mag hij hier niet verder naar vragen. Ik heb fraps en neem gewoon een halve minuut op , zet de game op pause en zet hem weer aan ok bedankt ik wist het niet precies dus nouja veel geluk met je record progammatje. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 (bewerkt) Hier kun je de oneindige versie download, alleen je hebt dus geen geluid. Download Bewerkt: 31 juli 2007 door Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.