Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ey, ik probeer nu met Img Tool mods te instaleren ( eerst deed ik sami ) maar ik heb dus de tutorial van Matthijs erbij en ik kom aan bij het "deleten" van de bestanden, maar dan krijg ik een melding van are you sure ( nogwat ) in de tut staat dat ik op yes moet drukken, dus dat doe ik en dan krijg ik access denied en dan loopt IMG tool vast :duh:

weet iemand hoe dit komt

Geplaatst:
ey, ik probeer nu met Img Tool mods te instaleren ( eerst deed ik sami ) maar ik heb dus de tutorial van Matthijs erbij en ik kom aan bij het "deleten" van de bestanden, maar dan krijg ik een melding van are you sure ( nogwat ) in de tut staat dat ik op yes moet drukken, dus dat doe ik en dan krijg ik access denied en dan loopt IMG tool vast :duh:

weet iemand hoe dit komt

Ik denk dat hij nog op 'alleen lezen' staat. Ga even naar je Rockstar map, dat is meestal: '(C:)' > 'Program Files' > 'Rockstar Games'. Klik dan met je rechtermuisknop op de map 'GTA San Andreas' en kies voor 'eigenschappen'. Vink dan de optie 'alleen lezen' uit, kies 'toepassen' en sluit het scherm. Probeer hierna nog eens, als het goed is moet hij het nu goed doen.

Geplaatst: (bewerkt)

Voor zover ik weet heeft de melding 'acces denied' 2 mogelijke oorzaken:

1. Het img bestand is al in gebruik door een ander programma (zoals GTA zelf)

2. Het img bestand staat op alleen lezen. Om dit te veranderen selecteer je de img -> rechtermuisknop -> eigenschappen -> alleen-lezen uitvinken -> Toepassen -> OK.

Edit: hmm, -Matthijs- was me voor...

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst: (bewerkt)

oke dat lukt nu, nu een anders probleem :? ik moet zo'n map openen met kladblok maar als ik op openen met druk, krijg ik geen lijstje met dingen waarmee ik hem kan openen en ik krijg dan een foutmelding met dat het bewerken of verwijderen van bepaalde bestanden schadelijke gevolgen kan hebben, en als ik toch openen met druk kan hij het bestand niet vinden

nogmaals hulp gevraagd

------------------------------------

vergeet wat hierboven staat, dat is gelukt en ik weet niet hoe je zo'n streep er door zet

waar staat de handling code dan van mijn mod ????

Bewerkt: door Suburban
Geplaatst:

Even tussendoor, tekst doorstrepen kun je doen met de volgende BB-code:

[s]
[/s]

Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar de handling staat normaal gesproken in de handling.cfg, in de Data folder. Bij mods zit meestal óf een nieuwe handling.cfg bij die je moet gebruiken om te vervangen, of de handling-regel staat vermeld in de readme en je moet m zelf vervangen...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...