bus Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2007 welke auto staat het langst in je garage ??? bij mijn de 'bus' die heb ik gevonden toen ik net op het forum zat en hep hem noch steeds in hashbury staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2007 waarschijnlijk de greenwood die je in het begin van het spel hebt het ligt nog steeds ergens te roesten in mijn oude huis ergens in los santos. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2007 zon lowrider en een scooter had ik eerst super lang en op andere savefile racemotor en ook een lowrider ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2007 Een gouwe ouwe Clover Ik had hem 2 dagen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2007 Hmm , ik had ooit de Greenwood van Sweet en een Clover in mijn garage geparkeerd aan het begin van het spel , daarna niet meer aangezeten dus nu nog steeds in de garage , dat is inmiddels al zo'n 2 jaar geleden ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2007 Ik heb nog ergens de Faggio staan samen met de Phoenix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2007 dude Faggio ownt man ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2007 de infurnus die ergends in de dessert ik spawn hem nu altijd dus die staat er al een jaar ofzow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2007 De Monster die je kunt meenemen na de missie Monster Verder kun je deze nergens meer vinden, en hij staat in Doherty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2007 m'n getunde rode voodoo met acces velgen staat al erg lang in me garage... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vulcanus Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2007 die van mij de pimpmobile ik had hem bij de eerste missies om wat geld te verdienen en toen ik hem had uitgespeeld kwam ik hem weer tegen:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2007 (bewerkt) mijn PS2 speelt geen cd's meer duss.. maar ik weet nog wel mijn laaste auto im mijn garage, dat was een Sultan.. ik had hem gepimt als een rally Subaru Impreza WRX in het blauw greettzzz, Tha-Ran Bewerkt: 31 juli 2007 door Tha-Ran Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Omar- Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2007 mijn PS2 speelt geen cd's meer duss.. maar ik weet nog wel mijn laaste auto im mijn garage, dat was een Sultan.. ik had hem gepimt als een rally Subaru Impreza WRX in het blauw greettzzz, Tha-Ran Mijne was een Turismo een maand ik gebruik me auto's niet die in de garage staan (vooral niet als ze gepimd zijn veel te zonden) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2007 Al een jaar.Bij slot 3:(Speel ik nooit meer op )Freeway,Voodooo,en een Mr Woophy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marioleo69 Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2007 (bewerkt) Heb nog steeds een Tampa en een Clover in een oud savehouse ergens bij Flint country. Ze staan er al 2 jaar. Bewerkt: 31 juli 2007 door Marioleo69 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.