PowerPats Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Ik heb trouwens nog 2 tanks in mijn verdant meadow garage staan. nooit gebruikt het is meer een soort troffee van dat ik heb ingebroken bij area 69 Reageren
Big Boss Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Ik heb ook een Rhino staan in Verdant Meadows, plus nog een FBI Rancher en een Tanker met oplegger. Reageren
cheetha Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 ik heb een gepipde infernus en een freeway staan in garage in verdant medwows en in los santos een greenwood en in sanfiero doherty een bullet gepimd ,nrg 500,kart en in lv een bullet Reageren
tinyq Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 ik heb twee getunde lowriders al van af begin toen ik ze kon tunen in de garage bij the johnsons huis dit is een er van Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 LS:poltie tank-bmx-nrg500 SF:nrg500-bullit-turismo LV:tank infernes kart bullit nrg500 Reageren
benjaminkok Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 De Monster die je kunt meenemen na de missie Monster Verder kun je deze nergens meer vinden, en hij staat in Doherty de monster truck is ook te vinden in de politiegarage in san fierro, tegenover de militaire basis waar je in de missie"vertical bird" een hydra moet stelen Reageren
Limbolander Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 De Monster die je kunt meenemen na de missie Monster Verder kun je deze nergens meer vinden, en hij staat in Doherty de monster truck is ook te vinden in de politiegarage in san fierro, tegenover de militaire basis waar je in de missie"vertical bird" een hydra moet stelen niet altijd daar staan altijd andere dingen heb er weleens een vliegtuig binne gevonden. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 (bewerkt) Nou, ik ben verbaasd over jullie^^ De langst bewaarde auto is de Sabre. Hij is 53 seconden het langst bewaard Serieus! EDIT Hieronder Ja zeg dat wel Maar ik steel altijd wagens die ik als eerste zie. Maakt niet uit of het spuuglelijke is of een mooie. Maakt niet uit of het een manana is of een Perenial^^ Bewerkt: 2 augustus 2007 door GTA_XP Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Dan moet gta XP altijd lopen naar een voertuig om te stelen Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 (bewerkt) De Monster die je kunt meenemen na de missie Monster Verder kun je deze nergens meer vinden, en hij staat in Doherty de monster truck is ook te vinden in de politiegarage in san fierro, tegenover de militaire basis waar je in de missie"vertical bird" een hydra moet stelen niet altijd daar staan altijd andere dingen heb er weleens een vliegtuig binne gevonden. ik had ook wel een een politie heli daarbinnen gezien heb hem er uit proberen te halen en het lukte nog ook, naa een groot politie agenten bloedbad whahah greettzzz, roneri.. éhh Tha-Ran (sorry, macht der gewoonte) Bewerkt: 2 augustus 2007 door Tha-Ran Reageren
Racingfreak Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Dat was een Phoenix, die ik gestolen had van een Race. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 IK had een jester-elegy en een sultan een keer opgepimpt bij wheel arch angels en nu zitten zre nog tseeds in mijn garage in doherty Reageren
sniper rifle Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Die van mij was de bmx van de eerste missiej vond ik nog in het johnson house verder nog heel uniek de enigste tornado nog van heel san andreas omdat alle vagos dood zijn Reageren
js007 Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 bij mij een SWAT zelfs 2 Reageren
EXIT Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 bij mij geen, gooi auto in de garage save .... laden auto terug uit de garage Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.