Ninoke Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Yu, Het eerst wat ik zoek: Het laatst in een topic kwam ik een link tegen met een tooltje waarmee je de naam van een auto mee kunt veranderen het was een link naar gtaforums.com waar er ook een TUT bij stond van hoe je het moet gebruiken weet iemand waar die is? Het tweede at ik zoek: Iets waarmee je cj gave bewegingen mee laat maken weet iemand waar je dat kan vinden? Greetz Reageren
DaBeast Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 De zoekfunctie op GTAForums.com werkt helaas al een tijdje niet meer . Daarom geef ik gewoon de link naar de tool op GTATools.com. Ik denk niet dat je een tutorial nodig hebt, omdat het programme vrij makkelijk te handteren is met zijn zoekfunctie. Moest je toch problemen ermee hebben, kan je gerust via PB wat hulp vragen. Wat voor 'gave moves' bedoel je? Ik heb ooit een keertje een mod gezien die de animaties op de moto veranderde, zodat CJ zeg maar kan stunten. GXT Editor voor San Andreas. GTA SA Stunt mod. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.