Jump to content

mafia skin voor vc  

20 leden hebben gestemd

1. 1. wat vind je er van?EERST DE POST LEZEN

• heel mooi
      1
    • mooi
      3
    • niet mooi niet lelijk
      3
    • lelijk
      6
    • afschuwelijk
      6
    • nog niet gedownload!
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

Hmm ik weet niet. de lijntjes zitten erg fucked up en misschien ziet het er beter uit als je er een doekje omheen moddeld , omdat je anders gewoon die mond ziet bewegen. Zoiezo vind ik het niet echt Mafia , zo'n ding.

En daarbij , zou ik de TXD van bijvoorbeeld het echte pak van bijvoorbeeld de missie 'The Party' gebruiken , omdat die lange mouwe heeft.

Al met al krijgt dit een 4.5 door dat het er eigenlijk niet echt uitziet , maar anyway toch leuk bedacht is.

Geplaatst: (bewerkt)

Nou ik zal het eens luid en duidelijk uitleggen ;)

Je hebt bijvoorbeeld bij de missie The Party het pak.

Maar dat pak vind je niet mooi en je wil het veranderen naar een nieuw pak(Bijvoorbeeld jou zwarte pak met witte krijtstreep , zoals dat zo mooi heet)

Je kan deze via TXDWorkshop exporteren naar een map en met paint of iets dergelijks veranderen.

Als je klaar bent sla je hem op en kan je hem weer importeren in GTA3.IMG en heb je een nieuwe skin.

Snap? Ik zou het eventueel nog wel willen doen als je het niet snapt.

Over die mond-doek; Het mooiste is als je hem er voor moddelt , dus dat hij niet op de skin zit maar net zoals een mouw gewoon er over heen zit zeg maar. Dit raad ik af omdat ik denk dat jij nog niet zoveel of zelfs geen ervaring met dit soort dingen heb.

Ik ga me denk ik even bezig houden met het pak , misschien dat ik hem zo post.

Kan je niet het andere pak gebruiken? Dat is ongeveer zo'n beetje wat jij heb.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Best wel een mooie skin heb je daar :Y . Aleen mist het nog wat diepte (zoals kreuken en schaduw) op het pak. Helaas is hij door Joriz nog niet geaccepteerd op de download database (leden hoeven dus dit geen tweede keer te zegen).

Een doek daadwerkelijk modelen voor zijn mod is niet echt moeilijk (als je de basis kent). Als de doek past en hij op de player model zit komt pas het moeilijke deel. Telkens als je player model aangepast word, moet je hem opnieuw riggen (bones en skeleton toevoegen zodat hij kan animeren in GTA). Dit is echter een lastige klus en vereist telkens een test en een aanpassing totdat hij perfect is. Ik denk dat er niemand is op dit forum die kan riggen.. Mischien moet je eens op GTAForums.com vragen als het eenmaal zover is.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)
Ik ga me denk ik even bezig houden met het pak , misschien dat ik hem zo post.

Kan je niet het andere pak gebruiken? Dat is ongeveer zo'n beetje wat jij heb.

snap niet wat je er mee bedoeld

waar staan die files dan van die ene missie dan

Bewerkt: door bramboy
Geplaatst:

Nouja , ik heb nu ff geen tijd om alles precies uit te leggen. Maar alle bestanden staan in GTA3.IMG. Het Soire Suit (van The Party) Is volgens mij opgeslagen onder de naam Player9.dff en Player9.txd. Met txdworkshop kan je dan de skin van dat pak exporteren en veranderen. Maar dit is weer wat meer gevorderde werk , je moet dan ervaring hebben met TXDWorkshop en IMGTool enzo. In de MTL staat als het goed is ook een tutorial over het veranderen van textures.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...