Tha-Ran Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 kennen julie hem, de grote stripfiguur race held hij is mijn voorbeeld (ook al bestaat hij niet echt). ik heb bijna al zijn boeken van mijn vader en voor hem was het ook al een soort van voorbeeld... maar ik vind wel, elke held moet zijn game . ik vraag me alleen af, kennen julie Michel Vaillant... en vinden julie hem goed en moet er een game van hem gemaakt worden?? zo ziet hij er uit greettzzz, roneri P.S. is deze onderwerp overbodig, zet er maar een slotje op Reageren
BinkieNet Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 kennen julie hem, de grote stripfiguur race held hij is mijn voorbeeld (ook al bestaat hij niet echt). ik heb bijna al zijn boeken van mijn vader en voor hem was het ook al een soort van voorbeeld... maar ik vind wel, elke held moet zijn game . ik vraag me alleen af, kennen julie Michel Vaillant... en vinden julie hem goed en moet er een game van hem gemaakt worden??zo ziet hij er uit greettzzz, roneri P.S. is deze onderwerp overbodig, zet er maar een slotje op Er is ook en film van he! Ook die is héél vet (ik heb ook alle boeken enzo gelezen ) Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 30 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 kennen julie hem, de grote stripfiguur race held hij is mijn voorbeeld (ook al bestaat hij niet echt). ik heb bijna al zijn boeken van mijn vader en voor hem was het ook al een soort van voorbeeld... maar ik vind wel, elke held moet zijn game . ik vraag me alleen af, kennen julie Michel Vaillant... en vinden julie hem goed en moet er een game van hem gemaakt worden??zo ziet hij er uit greettzzz, roneri P.S. is deze onderwerp overbodig, zet er maar een slotje op Er is ook en film van he! Ook die is héél vet (ik heb ook alle boeken enzo gelezen ) waar ken je die film vinden, hij lijkt mij ook zo..COOOLL!?!!! greettzzz, roneri Reageren
BinkieNet Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 (bewerkt) kennen julie hem, de grote stripfiguur race held hij is mijn voorbeeld (ook al bestaat hij niet echt). ik heb bijna al zijn boeken van mijn vader en voor hem was het ook al een soort van voorbeeld... maar ik vind wel, elke held moet zijn game . ik vraag me alleen af, kennen julie Michel Vaillant... en vinden julie hem goed en moet er een game van hem gemaakt worden??zo ziet hij er uit greettzzz, roneri P.S. is deze onderwerp overbodig, zet er maar een slotje op Er is ook en film van he! Ook die is héél vet (ik heb ook alle boeken enzo gelezen ) waar ken je die film vinden, hij lijkt mij ook zo..COOOLL!?!!! greettzzz, roneri Volgens mij is die in de meeste videotheeks wel te vinden, daar heb ik hem ook vandaan. De film zelf is echt goed wanneer je houd van autoraces of de boeken hebt gelezen Bewerkt: 30 juli 2007 door BinkieNet Reageren
PrI3sT Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 ik heb eigenlijk nog nooit iets van hem gehoord maar een goed racegame is altijd welkom Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 (bewerkt) ik heb eigenlijk nog nooit iets van hem gehoord maar een goed racegame is altijd welkom hier vind je iets over hem >Michel Vaillant< veel ouders weten misschien wel iets van Michel Vaillant, vooral vaders ik ga proberen ze allemaal te sparen greettzzz, roneri Bewerkt: 31 juli 2007 door roneri Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 waarschijnlijk is Michel Vaillant niet zo bekend door de jeugd van tegenwoordig, 5 reacties 60 keer bekeken?!? greettzzz, Tha-Ran Reageren
Kakaroth Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 waarschijnlijk is Michel Vaillant niet zo bekend door de jeugd van tegenwoordig, 5 reacties 60 keer bekeken?!?greettzzz, Tha-Ran Ik ken hem, ik vind de strips erg leuk, vooral Olie op de Renbaan en het verraad/terugkeer van Steve Warson! Reageren
profile Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Heb er al eens van gehoord ja.(aangezien ik een F1 race fan ben kan dat niet anders hé ) De boeken heb ik nog niet gelezen. Maar ik ken hem wel ja. Mijn opa verteld over hem. Volgens mij zijn die strips wel leuk hoor. Ik zou ze eens moeten lezen dan weet ik het metteen. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 3 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 waarschijnlijk is Michel Vaillant niet zo bekend door de jeugd van tegenwoordig, 5 reacties 60 keer bekeken?!?greettzzz, Tha-Ran Ik ken hem, ik vind de strips erg leuk, vooral Olie op de Renbaan en het verraad/terugkeer van Steve Warson! ja gelezen? leuk hé, van Steve Warson maar wat vinden julie (na wie hem kennen) of er een game moet komen? greettzzz, Tha-Ran Reageren
Racingfreak Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) Er was ook een soort film van hem, die was echt vet Bewerkt: 7 augustus 2007 door Racingfreak Reageren
[Xplode] Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Ik ken hem ook, ik een heleboel boeken gelezen die van m'n vader waren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.