The Distortion Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 (bewerkt) Missie(s): 2 (Info over de missies bij overige) Cheaten: Ja Versie: 1.0.1 Overig: * Ik zit weer eens vast bij 2 missies,, in de ochtend had iemand me geholpen met 3 missies op iets van half 3 s'ochtends,, Nadat heb ik weer eens een hele boel missies gedaan,, maar ik sta weer vast * Bij CV: Ik moet daar een race doen met andere mensen,,, maar telkens flikker ik van een heuvel af,, dus lukt me niet * En bij de save house, waar ik gesave heb, moet ik een zaak overvallen met een vrouw, maar 4 boeren deden dat al , dus wij gingen ze achterna met een quad,, - of we zijn ze kwijt - of we hebben ze alle 3 dood gemaakt en 1 over, en die meid gaat dood door die boer -.-'' Zo blijft het gaan M.v.g The Distortion Grtz GTASAsf1.b Bewerkt: 30 juli 2007 door The Distortion
-Matthijs- Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 (bewerkt) Local Liquor Store - Mission Passed! Beloning: $1000 Wu Zi Mu - Mission Passed! Beloning: $5000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 30 juli 2007 door -Matthijs-
The Distortion Geplaatst: 30 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Doe ik wel..Edit: Heb je misschien nog een savegame? Heb em er al bij gezet Thanks
Recommended Posts