P I N O Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Hallo, ik wou vanmiddag ff een spelletje F.E.A.R online gaan spelen dus ik mn ps3 aan gezet, de disc gepakt. die er in gestopt en hij begint te laden zo als normaal, dus ik wachten bij games, en wachten en wachten en enkel mijn demo's zag ik en geen FEAR. dus de disc er uit gehaald ff gekeken geen krassen niks geen stofje of wat dus ik m dr weer in gedaan, en weer wachten en weer niks. dus ik dacht doe hem helemaal uit stekker er uit en nog keer proberen, weer niks. dus ander spel geprobeert ook niet een gewone cd er in ook niks. dus ja ik dacht want had nieuwe demo's geinstalleerd, die verwijderen nog niks, dus toen maar helemaal geformatteerd. en nu dus weer geprobeert en niet, dus ja dit voelt wel erg kut maar ja, heeft iemand enig idee wat ik nu het beste kan doen? zelf dacht ik om morgen gewoon terug te gaan naar de mediamarkt. Groeten Pino. Reageren
MNC3 Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Hallo, ik wou vanmiddag ff een spelletje F.E.A.R online gaan spelen dus ik mn ps3 aan gezet, de disc gepakt. die er in gestopten hij begint te laden zo als normaal, dus ik wachten bij games, en wachten en wachten en enkel mijn demo's zag ik en geen FEAR. dus de disc er uit gehaald ff gekeken geen krassen niks geen stofje of wat dus ik m dr weer in gedaan, en weer wachten en weer niks. dus ik dacht doe hem helemaal uit stekker er uit en nog keer proberen, weer niks. dus ander spel geprobeert ook niet een gewone cd er in ook niks. dus ja ik dacht want had nieuwe demo's geinstalleerd, die verwijderen nog niks, dus toen maar helemaal geformatteerd. en nu dus weer geprobeert en niet, dus ja dit voelt wel erg kut maar ja, heeft iemand enig idee wat ik nu het beste kan doen? zelf dacht ik om morgen gewoon terug te gaan naar de mediamarkt. Groeten Pino. Je lens zal kapot zijn. Je moet hem dan inderdaad naar winkel brengen. Meer kun je niet doen. Reageren
Joriz Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Heb je al ter controlle een andere CD geprobeerd? Je kan er gewoon een DVD film in stoppen als je geen ander spel hebt. Heb je je PS3 al gereboot? Kan soms ook werken. De kans dat je lens kapot is is namelijk zo'n beetje 0% behalve natuurlijk bij een montage fout, maar ik neem aan dat het bij het maken van je PS3 wel is gecontroleerd. Reageren
P I N O Geplaatst: 30 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Ja dat heb ik al gedaan, ik heb m zelfs helemaal geformatteerd en al, ik dacht dat het misschien een softwarefout was ofzo maar niet dus. Reageren
EXIT Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Terug naar de winkel er mee, er is namelijk nog niet zoveel bekent van fouten in de PS3 console Reageren
P I N O Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Terug naar de winkel er mee, er is namelijk nog niet zoveel bekent van fouten in de PS3 console Oké bedankt Reageren
Gta-killer Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Waarschijnlijk een onderdeel uit de Blu-ray speler kapot gegaan, heb je heel weinig kans op, maar jij bent er toevallig een waar het gebeurt. Gewoon terugbrengen dus. Reageren
P I N O Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 eej, nou ik ben dus gister even terug geweest naar de media markt, dus ja hun zo ja dan moeten we m opsturen voor reparatie en al, dus die man wou m in gaan voeren in de computer zag ie dat er een nieuwe regeling was voor ps3 en dat ze direct mochten worden omgeruild! dus hij er 1 gehaald uit het schap en de ps3 uit de doos gehaald en ik kreeg zo een nieuwe mee. en die doet het perfect. dus goeie service van de media markt.. Reageren
Limbolander Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 ja das lekker hoef jij tenminste niet te wachten op je ps3 en kun je geen gezeik krijgen van verzendkosten en al. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 eej, nou ik ben dus gister even terug geweest naar de media markt, dus ja hun zo ja dan moeten we m opsturen voor reparatie en al, dus die man wou m in gaan voeren in de computer zag ie dat er een nieuwe regeling was voor ps3 en dat ze direct mochten worden omgeruild! dus hij er 1 gehaald uit het schap en de ps3 uit de doos gehaald en ik kreeg zo een nieuwe mee. en die doet het perfect.dus goeie service van de media markt.. Nee, goede service van sony, mediamarkt geeft de garantie niet maar dat doet sony. Kan microsoft wel een voorbeeld aan nemen aan deze service, bij hun moet je wel 2 weken of soms wel een maand wachten tot je je console terugkrijgt, en dan heb je nog wel 33% kans dat jouw 360 kapot gaat. Reageren
P I N O Geplaatst: 3 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Nee, goede service van sony, mediamarkt geeft de garantie niet maar dat doet sony.Kan microsoft wel een voorbeeld aan nemen aan deze service, bij hun moet je wel 2 weken of soms wel een maand wachten tot je je console terugkrijgt, en dan heb je nog wel 33% kans dat jouw 360 kapot gaat. ach ja van beide want het zou niet bij alle winkels zo gaan en dan heb je vaak ook nog dat ze m niet op voorraad hebben en m als nog moeten bestellen maar bij de ps3 valt dit wel mee ik denk dat je bij een wii die zo ongeveer continu is uitverkocht wel langer kan gaan zitten wachten tja bij de xbox is het helemaal klote ik ken nu paar mensen die een xbox360 hebben en bij allemaal gaan ze kapot.. dus ja balen voor hun 1tje wil hem zelfs in gaan ruilen voor ps3 ofzo iets zei die. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.