maki115 Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2007 Ik startte GTA Vice City nadat ik een mod geinstalleerd had en toen ik op mijn savegame gedrukt had toen laadde hij maar 3/4 van de totale balk en toen hoorde ik een geluid en toen zag ik er staan Unhandled Exception staat hier een screen en daarna krijg ik dit en dan sluit het spel af help me asjeblieft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2007 Kan je iets meer zeggen over welke mod je hebt gebruikt en hoe je die hebt geinstalleerd? Het lijkt me vrij duidelijk dat ofwel die mod niet goed is ofwel je hebt hem verkeerd geinstalleerd, het verwijderen van deze mod lijkt me dan ook een goede oplossing. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maki115 Geplaatst: 30 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2007 (bewerkt) Kan je iets meer zeggen over welke mod je hebt gebruikt en hoe je die hebt geinstalleerd?Het lijkt me vrij duidelijk dat ofwel die mod niet goed is ofwel je hebt hem verkeerd geinstalleerd, het verwijderen van deze mod lijkt me dan ook een goede oplossing. Ik had een backup gemaakt en het was trouwens voor een Taxi en daar lopen ze altijd vast bij mij geloof ik en nadat ik de backup weer had geinstalleerd deed hij het nog niet en dat allemaal was met GTA Mod Installer en ik had hem ook opnieuw geinstalleerd maar lukt ook niet.dus een beetje smekend zonder hulp 1668_TAXISTREET.rar Bewerkt: 30 juli 2007 door maki115 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2007 (bewerkt) Heb je de .IMG wel gerebuilt enzo? Sorry , je gebruikt een mod installer Het enige wat denk ik zou helpen is GTA weer opnieuw instaleren. je raakt daarbij geen savegames kwijt dus daar hoef je neit bang voor te zijn. Misschien is het verstandiger (en veiliger) om het gewoon handmatig te doen. Kost iets meer tijd maar is veel makkelijker te backuppen enzo en je weet tenminste wat je precies doet. Bewerkt: 30 juli 2007 door Galiorix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maki115 Geplaatst: 30 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2007 Heb je de .IMG wel gerebuilt enzo?Sorry , je gebruikt een mod installer Het enige wat denk ik zou helpen is GTA weer opnieuw instaleren. je raakt daarbij geen savegames kwijt dus daar hoef je neit bang voor te zijn. Misschien is het verstandiger (en veiliger) om het gewoon handmatig te doen. Kost iets meer tijd maar is veel makkelijker te backuppen enzo en je weet tenminste wat je precies doet. hoe bedoel je handmatig? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2007 Heb je de .IMG wel gerebuilt enzo?Sorry , je gebruikt een mod installer Het enige wat denk ik zou helpen is GTA weer opnieuw instaleren. je raakt daarbij geen savegames kwijt dus daar hoef je neit bang voor te zijn. Misschien is het verstandiger (en veiliger) om het gewoon handmatig te doen. Kost iets meer tijd maar is veel makkelijker te backuppen enzo en je weet tenminste wat je precies doet. hoe bedoel je handmatig? Met img Tool. Hier is een tutorial te vinden over IMG Tool. Hierin kan je vinden hoe je auto's zoals de taxi kan vervangen. Suc6 en Greetz! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maki115 Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2007 Heb je de .IMG wel gerebuilt enzo?Sorry , je gebruikt een mod installer Het enige wat denk ik zou helpen is GTA weer opnieuw instaleren. je raakt daarbij geen savegames kwijt dus daar hoef je neit bang voor te zijn. Misschien is het verstandiger (en veiliger) om het gewoon handmatig te doen. Kost iets meer tijd maar is veel makkelijker te backuppen enzo en je weet tenminste wat je precies doet. hoe bedoel je handmatig? Met img Tool. Hier is een tutorial te vinden over IMG Tool. Hierin kan je vinden hoe je auto's zoals de taxi kan vervangen. Suc6 en Greetz! galiorix ik had de data map niet gebackupt nu heb ik hem opnieuw geinstalleerd en daarvan had ik de data map van gedaan en toen wekte hij weer bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2007 GEen probleem ,we zijn hier op dit forum om te helpen Maar snap je nu wat ik bedoelde met handmatig instaleren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maki115 Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2007 GEen probleem ,we zijn hier op dit forum om te helpen Maar snap je nu wat ik bedoelde met handmatig instaleren? jewel alles wat gta mod insaller ook doet he dus vervang de orginele files door de files van de nieuwe wagen en in carols.cfg geloof ik default.ide en handling.cfg daar moet je die linen indoen dus die codes en dan heb je hem geinstalleerd. zeg maar als ik fout zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2007 Wie zegt dat het aan de mod ligt? Ik had een paar seconde geleden hetzelfde probleem. Ik had net de savegames van mijn PC (waar ik dit probleem ook op had!) overgezet op mijn laptop. Daar startte ik VC op, en hij gaf ook die foutmelding. Ik verwijderde de savegames en waarempel: hij deed het weer. Dus misschien is het handig om eens te proberen je savegames te verplaatsen naar een andere map en dan VC op te starten; misschien doet hij het weer! Het ligt dus aan een corrupte savegame Die savegame heeft een andere grootte. Bijvoorbeeld: GTAVCsf1.b 201.828 GTAVCsf2.b 201.828 GTAVCsf3.b 201.828 GTAVCsf4.b 201.828 GTAVCsf5.b 201.828 GTAVCsf6.b 201.828 GTAVCsf7.b 201.828 GTAVCsf8.b 202.752 Die laatste is een corrupte, want heeft ook ene andere grootte. Die verwijderen, en het probleem is opgelost Overigens gebeurd dit vaak na het installeren van een bepaalde mod. Dus kijk altijd naar de grootte van de savegame indien je een mod geinstalleerd hebt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maki115 Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2007 Wie zegt dat het aan de mod ligt?Ik had een paar seconde geleden hetzelfde probleem. Ik had net de savegames van mijn PC (waar ik dit probleem ook op had!) overgezet op mijn laptop. Daar startte ik VC op, en hij gaf ook die foutmelding. Ik verwijderde de savegames en waarempel: hij deed het weer. Dus misschien is het handig om eens te proberen je savegames te verplaatsen naar een andere map en dan VC op te starten; misschien doet hij het weer! Het ligt dus aan een corrupte savegame Die savegame heeft een andere grootte. Bijvoorbeeld: GTAVCsf1.b 201.828 GTAVCsf2.b 201.828 GTAVCsf3.b 201.828 GTAVCsf4.b 201.828 GTAVCsf5.b 201.828 GTAVCsf6.b 201.828 GTAVCsf7.b 201.828 GTAVCsf8.b 202.752 Die laatste is een corrupte, want heeft ook ene andere grootte. Die verwijderen, en het probleem is opgelost Overigens gebeurd dit vaak na het installeren van een bepaalde mod. Dus kijk altijd naar de grootte van de savegame indien je een mod geinstalleerd hebt! euh grappig Grootte : 197 kB (201.828 bytes) Grootte op schijf : 200 kB (204.800 bytes) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2007 De grootte op schijf is altijd iets groter, dat maakt niks uit. Het gaat zich erom dat de normale grootte 201.828 bytes is dus 197 kB. De grootte op schijf betekent alleen hoeveel ruimte het inneemt op de schijf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.