.Syfes Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Kunnen er mensen raten AUB Reageren
S()nny Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 (bewerkt) mja dan zal ik maar ff raten men eerste mening ik vind het geen mooie sign. links vind ik de effecten iets te simpel aan de rechterkant is het wel iets beter maar ik vind de brushes niet mooi daar is het een hele warboel.. ik denk dat je volgende keer beter kan smudgen en iets meer kan verlichten.. het enigste mooie vind ik hoe je hm hept ingeblend. nu je border probeer gwoon 1px zwart te doen; ik hep je nu wel vaker zon soort border zien doen maar probeer eens wat anders.. en download wat mooie fonts want je hept ook telkens dezelfde.. mijn rate: 5,5/10 gr S()nny Bewerkt: 31 juli 2007 door S()nny Reageren
Limbolander Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 (bewerkt) je had lichteffecten moeten gebruiken want dan lijkt het of die aanval die goku uitvoert echt bezig is verder moet je een border toevoegen en ik vind grootte een beetje raar gekozen waarom zo dun ? PS: tis enjoy :]] Bewerkt: 31 juli 2007 door Scrtz Reageren
.Syfes Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 @S()nny: Ik heb de rechterkant wat opgefleurd met wat C4D Bedankt Voor De Rates. Maar kan je me ook wat tips geven ????? Reageren
Mastertuner Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) Maar kan je me ook wat tips geven ????? Jazeker In het vervolg wat meer kleuren gebruiken Nu lijkt hij zo saai Sepia effect gebruikt? En 1px border is mooier dan zo 2 zijden en 2 niet Succes! Bewerkt: 1 augustus 2007 door Mastertuner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.