Vulcanus Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Weet iemand waar ik een PhotoShop vandaan haal? eentje die de meeste mensen gebruiken??? Reageren
.Levi. Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Met de zoekfunctie kun je meerdere topics hierover vinden. Zie hier. Reageren
Vulcanus Geplaatst: 30 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 (bewerkt) Met de zoekfunctie kun je meerdere topics hierover vinden. Zie hier. ik was de zoek functie totaal vergeten bedankt hoor! op die site staat niet photoshop 7 waarom staat hij dar niet op??? Bewerkt: 30 juli 2007 door Vulcanus Reageren
.Levi. Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Met de zoekfunctie kun je meerdere topics hierover vinden. Zie hier. ik was de zoek functie totaal vergeten bedankt hoor! op die site staat niet photoshop 7 waarom staat hij dar niet op??? Ze geven geen trials meer voor Adobe Photoshop 7.0, 8.0 en CS2 en andere lagere versies omdat die niet echt meer gepromote hoeven te worden. Een nieuw product; Adobe Photoshop CS3 is op de markt vandaar dat ze alleen daar nog trials voor weggeven op de site. Hier wat Adobe Photoshop trials voor je. Reageren
Vulcanus Geplaatst: 30 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Met de zoekfunctie kun je meerdere topics hierover vinden. Zie hier. ik was de zoek functie totaal vergeten bedankt hoor! op die site staat niet photoshop 7 waarom staat hij dar niet op??? Ze geven geen trials meer voor Adobe Photoshop 7.0, 8.0 en CS2 en andere lagere versies omdat die niet echt meer gepromote hoeven te worden. Een nieuw product; Adobe Photoshop CS3 is op de markt vandaar dat ze alleen daar nog trials voor weggeven op de site. Hier wat Adobe Photoshop trials voor je. welke gebruik jij dan? Reageren
.Levi. Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 welke gebruik jij dan? Ik gebruik altijd nog lekker Adobe Photoshop 8.0. De nieuwere versie CS2 heeft wat meer nieuwe filters en belichtingmogelijkheden. Het verschil tussen deze 2 is niet zo groot dat er minder mooie designs met 8.0 worden gemaakt. Reageren
M4X Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Je kan natuurlijk een oudere versie downloaden, want zoals Levi zegt zijn de verschillen niet zo groot, behalve enkele nieuwe filters en mogelijkheden. Dit is op zich geen groot probleem, want de nieuwe filters worden alleen af ent oe gebruikt in tutorials, die je dan niet meer kan volgen, maar daar blijft het ook bij. Daarom bleef ik lang doorwerken met 7.0. De redenen dat ik toch besloot over te gaan op CS2 was omdat bijna geen enkele brushes het deden bij Photoshop 7, en wel bij CS2. Ik werk veel met brushes, en ik liep veel brushsetten mis die alleen bij CS2 werkte. Ik weet niet of dit ook het geval is bij 8.0, maar bij alle lagere versies dan 7.0 zijn veel mooie brushes niet verkrijgbaar. Daarom raad ik je toch een wat hogere versie aan, hoe leuk het ook is om met bijvoorbeeld 6.0 of 7.0 te blijven werken. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Zijn die oudere wel gratis? Want ik wil er niet voor gaan betalen. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Zijn die oudere wel gratis? Want ik wil er niet voor gaan betalen. Lijkt me stug dat die oudere versies nu al freeware zijn. Versie 8.0 bijvoorbeeld is vergelijkbaar met CS2, dus ik denk niet dat die gewoon gratis te downloaden zijn. Ik denk eerder dat ze niet goed tot helemaal niet meer verkrijgbaar zijn, maar dat wil niet direct zeggen dat het freeware wordt. Ik ben op de site van Adobe verder ook niets tegengekomen, dus het zal nog steeds wel geld kosten. De vraag is alleen waar je het nog kan krijgen, misschien tweedehands? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.