Richard12-PS2 Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 als je alle hoods hebt verovert krijg je dan wat extras? zo ja wat dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mango Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 je krijgt geen extra`s wel wat geld bij je huis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 (bewerkt) Inderdaad je krijgt wat geld bij het begin huis. Je krijgt ook volledig respect van je gang,met resultaat dat je 10 Gangmembers mee kunt nemen. Bewerkt: 21 december 2004 door san_andreas_boy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 Inderdaad je krijgt wat geld bij het begin huis.Je krijgt ook volledig respect van je gang,met resultaat dat je 10 Gangmembers mee kunt nemen. Bij 100% respect kun je 7 members meenemen. Is dat anders als je alle gebieden hebt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 Inderdaad je krijgt wat geld bij het begin huis.Je krijgt ook volledig respect van je gang,met resultaat dat je 10 Gangmembers mee kunt nemen. Bij 100% respect kun je 7 members meenemen. Is dat anders als je alle gebieden hebt? Owh sorry ,heb een fout gemaakt. Ik dacht dat je altijd 10 members mee kon nemen. Sorry voor het misverstand. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OG Loc Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Maar er is ook een Los Santos Vagos territorium vlak bij de Boating School die heb ik ook al overgenomen komen daar eigenlijk wel Grove Street Families te staan .. :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Ik heb daar helemaal geen terretory :huh: Hoe kan dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Ik heb daar helemaal geen terretory :huh: Hoe kan dat? Die is er wel... Alleen is hij vaak licht geel en dan zijn er geen gangmembers. Het kan zijn dat dat gebied er alleen aan het eind van het spel is, niet na doberman, maar dat weet ik niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.