Miek Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2007 (bewerkt) Hey! Gebruik je fantasie, als je zou mee werken aan Rockstar's, LCS zou mogen werken, welke cheats zou je verzinnen? Ik: Spawn Hunter Willekeurig Personage Dodo's op Francis International:klap: Erg hoog vliegen PCJ-600 Rijden op muren Claude als hoofdpersonage Als dit topic nutteloos is kan er een slotje op! Greets, Miek Bewerkt: 28 oktober 2008 door Miek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2007 Gebruik je fantasie,als je zou mee werken aan Rockstar's, LCS zou mogen werken, En jij zou de cheats mogen verzinnen? Welke zou je verzinnen? Ik: Spawn Hunter Willekeurig Personage Dodo's op Francis International:klap: Erg hoog vliegen PCJ-600 Rijden op muren Claude als hoofdpersonage Als dit topic nutteloos is Kan er een slotje op! Weetje, ik zou precies dezelfde doen als jij, en dan zou ik de Dodo'd op dezelfde plekken als in gta3 laten spawnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marioleo69 Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2007 Gebruik je fantasie,als je zou mee werken aan Rockstar's, LCS zou mogen werken, En jij zou de cheats mogen verzinnen? Welke zou je verzinnen? Ik: Spawn Hunter Willekeurig Personage Dodo's op Francis International:klap: Erg hoog vliegen PCJ-600 Rijden op muren Claude als hoofdpersonage Als dit topic nutteloos is Kan er een slotje op! Weetje, ik zou precies dezelfde doen als jij, en dan zou ik de Dodo'd op dezelfde plekken als in gta3 laten spawnen. Helemaal mee eens. (Zeker die een van die dodo's) Echt jammer dat Rockstar geen dodo's in het spel heeft gezet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2007 LC is geen LC zonder Dodo's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2007 Ongeveer het zelfde als jullie.Maar ook alle goede Cheats van SA...En dat je een bekend personage kan worden.50 Cent ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2007 cheat voor 100 extra missies :tu: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2007 Cheat voor alle gebouwen open, dat je dus overal naar binnen kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2007 Spawn HunterWillekeurig Personage Dodo's op Francis International Erg hoog vliegen PCJ-600 Rijden op muren CheatDevice. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
profile Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2007 Een cheat waarmee je Superman was en kon vliegen zou leuk zijn. En de politie met roze pakjes aan. Dat zou pas een cheat zijn. En F1 wagens in LCS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2007 die cheat van in sa overal snelle en zeldzame auto's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-->nick<-- Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2007 Een cheat voor helicopters Want dan heb je ook geen cheatdevice nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2007 Ik zou ook alle cheats van jullie hebben verzint +alle cheats van de andere GTA's! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjingtjing Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2007 Gebruik je fantasie,als je zou mee werken aan Rockstar's, LCS zou mogen werken, En jij zou de cheats mogen verzinnen? Welke zou je verzinnen? Ik: Spawn Hunter Willekeurig Personage Dodo's op Francis International:klap: Erg hoog vliegen PCJ-600 Rijden op muren Claude als hoofdpersonage Als dit topic nutteloos is Kan er een slotje op! Weetje, ik zou precies dezelfde doen als jij, en dan zou ik de Dodo'd op dezelfde plekken als in gta3 laten spawnen. Helemaal mee eens. (Zeker die een van die dodo's) Echt jammer dat Rockstar geen dodo's in het spel heeft gezet. Een vliegtuig, Geen helikopter maar een vette vliegtuig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 3 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2007 Nog,nog,nog! Bikers in lc Lance als opdrachtgever Luchtballon als luchtvoertuig Toni in feen pakje waarmee hij kan vliegen SNEEUW! Brug naar Sterrenwacht Oneindig Hoog vliegen(San andreas style) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bassiebas6 Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2007 Ik zou een coole voertuig cheat maken.' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.