LSDesign Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2010 (bewerkt) Een cheat voor de PS2 die de textures, het water en de features net zo goed maakt als in SA, zodat het echt lijkt dat het een jonger spel is dan SA, in plaats van een ouder spel. Bewerkt: 8 juni 2010 door LSDesign Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
elileone Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2010 Een cheat voor de PS2 die de textures, het water en de features net zo goed maakt als in SA, zodat het echt lijkt dat het een jonger spel is dan SA, in plaats van een ouder spel. Ja, de textures en features zijn erg lelijk. Er zou daarom een cheat moeten zijn van een tony met een niet lelijk hoofd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HelloBoyz Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2010 ik zou nu eigenlijk ook een cheat willen maken dat bijv. een police car nu zo ongeveer 20 keer zi groot word kan je lekker rammen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2010 ik zou nu eigenlijk ook een cheat willen maken dat bijv. een police car nu zo ongeveer 20 keer zi groot word kan je lekker rammen Dan past 'ie niet meer in de straten . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2010 ik zou nu eigenlijk ook een cheat willen maken dat bijv. een police car nu zo ongeveer 20 keer zi groot word kan je lekker rammen Dan past 'ie niet meer in de straten . Gewoon een cheat dat je lekker kan rammen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2010 (bewerkt) ik zou nu eigenlijk ook een cheat willen maken dat bijv. een police car nu zo ongeveer 20 keer zi groot word kan je lekker rammen Dan past 'ie niet meer in de straten . Gewoon een cheat dat je lekker kan rammen? Bovendien kan Toni dan niet bij de koppeling, gaspedalen, etc.. Waarschijnlijk moet hij dan via de banden naar binnen klimmen! Bewerkt: 13 juni 2010 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
elileone Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2010 ik zou nu eigenlijk ook een cheat willen maken dat bijv. een police car nu zo ongeveer 20 keer zi groot word kan je lekker rammen Dan past 'ie niet meer in de straten . Gewoon een cheat dat je lekker kan rammen? Bovendien kan Toni dan niet bij de koppeling, gaspedalen, etc.. Waarschijnlijk moet hij dan via de banden naar binnen klimmen! dat zou wel leuk zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2010 ik zou nu eigenlijk ook een cheat willen maken dat bijv. een police car nu zo ongeveer 20 keer zi groot word kan je lekker rammen Dan past 'ie niet meer in de straten . Gewoon een cheat dat je lekker kan rammen? Bovendien kan Toni dan niet bij de koppeling, gaspedalen, etc.. Waarschijnlijk moet hij dan via de banden naar binnen klimmen! dat zou wel leuk zijn. Wat mij opvalt in dit topic is dat er zoveel onrealistische cheats worden genoemd. Cheats die geen enkel bedrijf in een game zou zetten.. De codes die ik wel zou willen: Speel met Claude i.p.v. Toni. Claude's pakje in je kledingskast. Toni spreekt met een spreeksimulater (net zoals Avery Carrington). Vast en zeker zijn er nog meer leuke cheats, maar ik werk niet bij R* en hoef dat gelukkig niet te bedenkten en in-game te zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2010 Ik zou wel een cheat willen hebben zoals deze: -Toni veranderd in de Toni uit Gta 3 (Zelfde kerel maar wel heel verschillend) -Ik zou de seaways code uit GTA VC terug willen zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr-Triple-X Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2010 Dit lijkt mij een mooie cheat: - Een cheat die het cheaten permanent onmogelijk maakt. Dus ook al save je niet, het is en zal voortaan onmogelijk blijven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2010 Dit lijkt mij een mooie cheat: - Een cheat die het cheaten permanent onmogelijk maakt. Dus ook al save je niet, het is en zal voortaan onmogelijk blijven. Dat is bijna onmogelijk, als je niet saved gaat alle data verlorgen (uitgespeelde missies, aantal deaths en zo ook ingevoerde cheats). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Anoukk Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2010 Godmode en Hancock powers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kitkauwgombal Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2010 Sowieso eerst cheat voor Cholo sabre Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 Dat het eruit ziet als een strip... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
norik Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2010 ik wil een cheat dat je naakt op straat ken rondlopen:) : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.