Miek Geplaatst: 6 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2007 Ik had meer( de bedoeling met dit topic dat je een Lijstje maakt met de cheats dat je wil maken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2007 Alles cheats die er in GTA SA Wel inzaten en in GTA LCS niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Indycar series Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2007 Euhm .. 1 cheat dat je 100% health, 100% armor en een aantal goede wapens krijgt. Verders zou ik cheats maken van alle auto's En een cheat voor F1 wagens. Meer cheats zou ik niet willen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2007 uh ff denken, oja alles geunlocked Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sunray Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2007 2 dingen: Een jetpack en een pcj 600. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2007 2 dingen:Een jetpack en een pcj 600. Pcj-600,Geen dodo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sunray Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2007 Hahahaha Ik ben altijd meer voor stunten geweest en in LCS Kun je echt vet stunten. Kijk maar even op youtube. En de beste ding voor mee te stunten is voor mijzelf pcj 600. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2007 Mee eens Maar geef me toch een dodo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2007 2 dingen:Een jetpack en een pcj 600. *BUMP* Er zit een PCJ-600 in LCS hoor?:S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2007 Een cheat waardoor je niet meer kan cheaten !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sunray Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2007 Wat ik bedoel met die pcj 600 is dat ik hem met een cheat kan spawnen zodat ik er niet meer achter hoef net zoals een rhino. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
..::Dracula::.. Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2007 een totalgangwar cheat(alle gangs tegen elkaar+na een tijdje het leger ook meedoet) dat je een vliegtuig met atoombom kon jatten(alleen schadelijk voor politie&peds niet voor jou en de gebouwen) en meer vette dingen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2007 cheats voor andere uiterlijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NilsHolgersson Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2007 Ik zou gewoon een cheat maken zodat je wanneer je je opdrachtgever doodt, je zijn missie gehaald hebt. (Geen geld natuurlijk). Want op een gegeven moment moet je Avery Carrington over de kling jagen.. dat kon ik bijna niet over mijn hart verkrijgen. Avery is een held. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2007 Een Total Chaos cheat, waarin de wereld letterlijk op zijn kop staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.