NSA Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik zou idd cheats maken voor de Dodo, maar aan de ene kant, als daar een cheat voor zou zijn, zouden ze hem er ook niet uit hoeven te halen. Maarja, verder cheats zoals in Vice City, van die lol cheats, zoals willekeurig outfit en vliegende autos en chicks with guns. Reageren
dupree Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 IK ZOU CHEAT MAKEN VOOR HUNTER DIE OP VERSCHILLENDE PLEKKEN LOMT TE STAAN IN LIBERTI CITY Reageren
dupree Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 ik zou een chats maken voor de heydra en hunter. en ook voor wapens ui san andreas zoals die rocket lauser met hit zoekende raketten. Reageren
Mavamaarten Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 ik een die alles unlocked, dat je alle verschillende voertuigen op een plaat krijgt, dan kan je kiezen Reageren
Skilzz Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Welke cheat ik zou maken? Vliegen met een helicopter. Waarom? Liberty City is een kei mooie en stoere stad. Dit eiland, beter gezegt schiereiland, is gewoon fantastisch. Met LCS kan je inderdaad in Liberty City vliegen, maar dat kan ik helaas niet, ookal weet ik hoe ik het moet doen. Dus als ik er een zou kunnen maken, zou dat vliegen zijn. Gewoon voor over Liberty City te vliegen voor te zien hoe de stad er zou uitzien. Skilzz Reageren
Kinzorro Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Dat je net als Spiderman aan alle gebouwen kunt blijven kleven XP. Lijkt me wel gaaf eigenlijk! Reageren
Gijsso Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Ik wil: Spawn helicopter/ hunter/ vliegtuig Criminal rating extreem hoog Je kunt elke Leone recruteren. Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Ik zou graag een helikopter cheat hebben en dat je een cheat hebt voor ieder hoofdpersonage. Dat zou ik echt vet vinden. Gewoon als Mickey Hamfist lekker mensen afknallen. Of van op een dak mensen snipen. Lijkt me echt cool. grtz ~Victorious~ Reageren
Black Admiral Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Ik een cheat voor een Jetpack, zodat alles veel makkelijker bereikbaar is net als bij San Andreas. Echt heerlijk zou dat zijn. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Jullie koen hier echt niet op hé?: Auto vlieg Cheat Reageren
Harrison Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Een cheat dat ook CJ meedoet aan het spel Reageren
BigM Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Een cheat dat ook CJ meedoet aan het spel Ik denk niet dat dit onder een cheat valt. Aangezien cheats alleen werken met dingen die al standaard in het spel zitten maar moeilijk of onberijkbaar zijn. Als je Cj erin zou willen zou je het geheele spel moeten aanpassen. Of een mod maken. Maar dat is niet mogelijk voor de Psp Of de Ps2 Versie van deze gta. Reageren
Miek Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Ik ben blij dat dit topic een beetje scoort Reageren
GTA-The-Best Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 auto's kunnen vliegen jetpack hunter door muren lopen duikboot vortex (hovercraft) spawn zo'n groot vliegtuig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.