tommy007 Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 ik zou een cheat maken om je autos te vermaken en een cheat van oneindiege levens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 Ik zou een spawncheat maken voor een helikopter. Dan kan ik er eens mee vliegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 Nog een paar. eenstje voor SUPERmaaaaaaaaaaaan. en de boeiing.door de muren lopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cheetha Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 dat er gangtertories komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2008 Dat je gebouwen tot de grond af kan knallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WALLAH Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2008 dat je motors konden vliegen (net als die autocheat) en dat er allemaal apen rondlopen oh ja en grote hoofden ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 dat je motors konden vliegen (net als die autocheat) en dat er allemaal apen rondlopen oh ja en grote hoofden ^^ HAHAHA apen! straks vind je er nog een uit met draken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2008 dat je motors konden vliegen (net als die autocheat) en dat er allemaal apen rondlopen oh ja en grote hoofden ^^ HAHAHA apen! straks vind je er nog een uit met draken Het gaat erom dat je een cheat maakt Ik zou 1 maken dat je met boten kan rijden =D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2008 als je in een auto kruipt dat hij kogelvrij rijden op muuren bazoekavrij ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2008 Of moters met een soort van springveren,die van magneet gemaakt zijn, die vliegen naar de ene metalen plaat naar de andere, en een ruimteschip met raketten of nog eentje met een vuurspuwende draak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joriaen Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2008 Een cheat dat je jedi-krachtenhebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesleyA Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2008 ik meer missies dat vind ik juist cool! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesleyA Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2008 Ik zou een spawncheat maken voor een helikopter. Dan kan ik er eens mee vliegen. mee eens dat zal ik ook doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gaman Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2008 spawn elk voertuig nooit dood eeuwig kogels en veel vliegtuigen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 20 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2008 een Jetpack Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.