-Omar- Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 Spawn elke Auto. Bestaat al met de Cheatdevice . Maar ik wil wel dat je een garage had en daar allemaal auto's kon maken en die dan weer kon spawnen xD. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dark-heaven Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 Onbeperkt aantal kogels, cheats waarbij je in een Sindacco of Forelli kostuum loopt, alleen dan kan je de missies van Ma Cipriani en Salvatore niet meer doen, totdat je thuis de Leone Suit weer aantrekt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twinskyh Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2008 Een cheat die ervoor zorgt dat je geen andere cheats meer kan invoeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2008 Ik heb hem nog niet zo heel lang, maar als ik een cheat zou ontwikkelen dan zou ik een vliegtuig/helikopter nemen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 voor alle voertuigen en op n1 onverslaanbaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2008 Ik heb hem nog niet zo heel lang, maar als ik een cheat zou ontwikkelen dan zou ik een vliegtuig/helikopter nemen . Ik ook, slim idee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Molotov Effect : een cheat waarbij hele wijken in brandstaan door rellen Army effect : heb leger Kleren aan. Verborgen Physics : mensen in hun benen schieten ze vallen op de grond en kunnen niet meer lopen. Wat Ben Ik Toch Een Sadist GRTZ GFS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jwester Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2008 Ik zou een cheat erin zetten dat je ook kinderen kan doden...mwa En een straaljager dat alle graphics verbeteren geen schade voor auto's mobieltje om cheats op te zoeken hmm handige cheat:P :dans: pizza's nemen de wereld over :dans: elk eiland geunlockt (makkelijk met missies te doen maarjah) op elk moment saven meer auto's om te spawnen en natuurlijk al die andere standaard dingen die al genoemd zijn dat alle graphics verbeteren uuh jaa natuurlijk misschien ook dat je je psp of tv als touchscreen kan gebruiken :duh: :duh: >>> Door ASPHALT: Tripple post samengevoegd, in het vervolg graag geen nieuw bericht aanmaken maar het Edit-knopje gebruiken.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccie211 Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2008 Een cheat dat je in Tommy Vercetti kan veranderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2008 (bewerkt) ik zou de cheat maken dat je niet meer kan cheaten Bewerkt: 3 oktober 2008 door gta master 1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2008 ik zou de cheat maken dat je niet meer kan cheaten Als Je niks met cheats te maken wilt hebben hoef je hier ook niet te posten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zaahed Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2008 (bewerkt) Ik zou de cheat doen: Je gaat nooit dood en kan nooit Busted raken. En ik zou de cheat doen dat je niet meer kan cheaten maar dan telt deze cheat niet bij de stats. En verder de cheat dat je gang m4's hebben. En miniguns Bewerkt: 15 oktober 2008 door zaahed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2008 GTAIII Shootstyle: Als je op iemands been of arm schiet, vliegt het eraf. Net als in gtaIII Hunter: Hunter cheat Other missons cheat: Je werkt nu voor de forelli's en je krijgt daar nu ook missies van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
I MICK I Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2008 (bewerkt) CHEATS meer zijmissie's . eigen auto's maken . een dodo's spawmen . hunter's spawmen . eigen hoofdrollspeler maken . en meer wapens zoals minigun of zoiets. liberty-city10 Bewerkt: 17 oktober 2008 door ASPHALT Onnodige plaatjes verwijderd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2008 @hierboven: De minigun bestaat al in GTA LCS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.