GTA Haas Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2008 Dat je naar Vice City kont spawnen, dat je een Infernus krijgt. En nooit meer Busted raakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Im_SiK Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 Super Jumps.. Op muren lopen like the matrix . verder geen idee... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zaahed Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 De AT-400 cheat en de Andromade cheat . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
I MICK I Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 @hierboven:De minigun bestaat al in GTA LCS. : o 0 mijn fout ik dacht helemaal aan GTA IV hier nog meer cheats : Eigen kleding ontwerpen voor je pergonage : Eigen pergonage ontwerpen Eigen gang ontwerpen mvg Liberty-city10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 - Luchtvoertuigen toevoegen - Spawn Boot - Laatste missie is niet gebeurd (ofzo ) - Ferry Bestuurbaar - Vrachtschepen bestuurbaar - Spawn Borgine uit GTAIII (http://nl.wikigta.org/wiki/Borgnine) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pk99 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 dat als je de leone suit aan hebt dat je broek naar beneden gaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 cheat voor 100 extra missies :tu: Droom lekker verder.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 misschien een cheat voor: -een wapenspawner -een superman maken als personage zoals in SA maar daar is het een mod __________________________________________________________________ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LukRacer Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 1. Spawn Dodo. 2. Dodo kan vliegen. 3. Oneindig ammo. 4. Oneindig health. 5. Oneindig armor. 6. Het regent Rihno's :schater: 7. Dure auto's. 8. Spawn Maverick. 9. Spawn Police maverick met machinegeweer. 10. Spawn Hunter. Pfoef, aardig lijstje[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSP-Keeper Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Dat je kunt vliegen En dat kan ook met Cheatdevice, maargoed. Dat vind ik wel een hele mooie cheat. Dat je overal bij kunt zonder helicopter of dergelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 (bewerkt) Gewoon alle cheats van GTA SA en natuurlijk ook dat je overal naartoe kon vliegen dus San Andreas, Vice City enz... Bewerkt: 26 januari 2009 door The Hulk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Alle mensen behalve jij vliegt 100m ver weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Alle mensen behalve jij vliegt 100m ver weg. Het lijkt me wel grappig om als Toni door Los Santos te rijden en lekker Drive By's op die Ballas doen of gewoon lekker varen rondom Starfish Island. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Ja, als het zou kunnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Dat lijkt me ook wel leuk gewoon een GTA waar je overal naartoe kan dus San Andreas, Vice City en Liberty City uit GTA 4. Maar dat word dan wel heel uitgebreid ik vind GTA SA al uitgebreid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.