Flokkert Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 dat je alles (ook gebouwen) kon opblazen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
s0098374 Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 weet er ook iemand een cheat bij vice city zodat er NOOIT politie op je afkomt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2010 Klik Hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NummerLock Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2010 Ik dat je kan ******. En dat uiteraard pachirisu kan zijn!!! En natuurlijk ook nog dat je drugs kan dealen. Verder zijn mijn andere ideeën in cheatdevice!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2010 rellen en voor luchtvoertuigen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 Harings Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2010 Cheat voor een gang te starten met 100 mensen aan je zijde lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 Ik zou een cheat maken dat ik alle cheats kon maken dat ik maar wou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KnightBob Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2010 Beetje kinderachtig, maar dat je met een cheat alle missies heb gedaan. Wat ook leuk zou zijn is een cheat voor bijvoorbeeld een Dodo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pspfreak2 Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2010 ik zou een cheat maken dat je overal heen zou kunnen teleporteren en dat je zou kunnen zwemmen! :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KnightBob Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2010 Autos vliegen zou wel makelijk zijn, maar dan heb ik liever een shamal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 Dat er een hoop Cabby's achter je aan komen rijden dat zou leuk zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wn777 Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 hallo ik ben net hier maar ik heb een vraag wat is precies een cheat divice of zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RoL0 Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 hallo ik ben net hier maar ik heb een vraag wat is precies een cheat divice of zo Iets waar je op GTAforum niets over mag vragen, aangezien je je firmware aan moet passen. Ontopic: Een cheat waarmee je graphics als GTA IV krijgt. (Mag ook zonder cheat.. ) naah, serieus: een cheat waarmee je een missie kunt starten (dus een soort lijstje, klik en start die missie) >>> Door Asphalt: Niet geheel waar. CheatDevice is ook te gebruiken zonder custom firmwares onder omstandigheden, en daardoor geen verboden gespreksstof. We helpen echter niet met de custom firmware, of manieren om deze te krijgen. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
donjon1997 Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2010 1.Spawn Hunter. 2.je kan zwemmen. 3.Meer Wapens. 4.100% uitgespeeld of Storyline uitgespeeld. 5.Toni kan naar Vice City en San Andreas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HelloBoyz Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2010 Ik zou eigenlijk de cheat bobble head eigenlijk willen veranderen naar bobble body. heli's spawnen en een body guard spawnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.