dendc Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 ik heb een probleem... ik heb sa op men vista draaien, en als ik een mod installeer (met img-tool of sami) en een spel wil starten (nieuw of geladen) blijft de laadbalk hangen in het midden, waarna het spel niet meer reageert (en het met taakbeheer beëindigt moet worden)... weet iemand aan wat dat ligt, en hoe ik dat kan voorkomen? of kan je gwn gen mods op vista installeren? grtz Jelle Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 ik heb een probleem... ik heb sa op men vista draaien, en als ik een mod installeer (met img-tool of sami) en een spel wil starten (nieuw of geladen) blijft de laadbalk hangen in het midden, waarna het spel niet meer reageert (en het met taakbeheer beëindigt moet worden)... weet iemand aan wat dat ligt, en hoe ik dat kan voorkomen? of kan je gwn gen mods op vista installeren?grtz Jelle Ik vermoed niet dat dit aan Vista ligt, maar aan een verkeerde versie van het spel. Het spel heeft nameljk meerdere versies, op één kun je wel modden en op de andere niet. Hoe dan ook, ik denk dat je het probleem liever oplost, dus ik bespaar je de overige informatie. Download en installeer even deze patch. Als het goed is moet het probleem daarna verholpen zijn. Is het probleem dan nog niet verholpen, trek dan hier weer aan de bel. Reageren
dendc Geplaatst: 30 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 ik heb een probleem... ik heb sa op men vista draaien, en als ik een mod installeer (met img-tool of sami) en een spel wil starten (nieuw of geladen) blijft de laadbalk hangen in het midden, waarna het spel niet meer reageert (en het met taakbeheer beëindigt moet worden)... weet iemand aan wat dat ligt, en hoe ik dat kan voorkomen? of kan je gwn gen mods op vista installeren?grtz Jelle Ik vermoed niet dat dit aan Vista ligt, maar aan een verkeerde versie van het spel. Het spel heeft nameljk meerdere versies, op één kun je wel modden en op de andere niet. Hoe dan ook, ik denk dat je het probleem liever oplost, dus ik bespaar je de overige informatie. Download en installeer even deze patch. Als het goed is moet het probleem daarna verholpen zijn. Is het probleem dan nog niet verholpen, trek dan hier weer aan de bel. Sorry, ik heb het geprobeerd, maar het probleem is er nog altijd... iemand nog suggesties? grtz Jelle Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Sorry, ik heb het geprobeerd, maar het probleem is er nog altijd... iemand nog suggesties?grtz Jelle Dan blijft er twee opties open. Of het ligt inderdaad gewoon aan Vista, of het ligt gewoon aan de mod. Ik stel voor eerst even de tweede optie te behandelen. Het kan zijn dat de mod het bestand 'main.scm' heeft vervangen, dus probeer eens een 'new game'. Doet deze het ook niet, dan raad ik je aan even opnieuw te installeren. Vervolgens installeer je geen één willekeurige mod. Het kan nu zo zijn dat de mods het wel doen, maar dat er één mod tussenzit die het niet doet, en dat je daarom dus die foutmelding krijgt. Doet die het ook niet, dan is de kans des te groter dat het wél aan Vista ligt. Reageren
-Omar- Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Sorry, ik heb het geprobeerd, maar het probleem is er nog altijd... iemand nog suggesties?grtz Jelle Dan blijft er twee opties open. Of het ligt inderdaad gewoon aan Vista, of het ligt gewoon aan de mod. Ik stel voor eerst even de tweede optie te behandelen. Het kan zijn dat de mod het bestand 'main.scm' heeft vervangen, dus probeer eens een 'new game'. Doet deze het ook niet, dan raad ik je aan even opnieuw te installeren. Vervolgens installeer je geen één willekeurige mod. Het kan nu zo zijn dat de mods het wel doen, maar dat er één mod tussenzit die het niet doet, en dat je daarom dus die foutmelding krijgt. Doet die het ook niet, dan is de kans des te groter dat het wél aan Vista ligt. -Matthijs- heeft helemaal gelijk. En als je hem opnieuw insalleerd en dan weer mods in zet raad ik je aan om bij elke mod die je erin zet even te kijken of de laadbalk niet vast loopt dus mod geplaatst ff kijken.. goed? andere mod (zo doe ik het altijd want ik hat een keer 5 mods in 1 geinstelleer en moest ze allemaal weer verwijderen. Reageren
dendc Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Sorry, ik heb het geprobeerd, maar het probleem is er nog altijd... iemand nog suggesties?grtz Jelle Dan blijft er twee opties open. Of het ligt inderdaad gewoon aan Vista, of het ligt gewoon aan de mod. Ik stel voor eerst even de tweede optie te behandelen. Het kan zijn dat de mod het bestand 'main.scm' heeft vervangen, dus probeer eens een 'new game'. Doet deze het ook niet, dan raad ik je aan even opnieuw te installeren. Vervolgens installeer je geen één willekeurige mod. Het kan nu zo zijn dat de mods het wel doen, maar dat er één mod tussenzit die het niet doet, en dat je daarom dus die foutmelding krijgt. Doet die het ook niet, dan is de kans des te groter dat het wél aan Vista ligt. -Matthijs- heeft helemaal gelijk. En als je hem opnieuw insalleerd en dan weer mods in zet raad ik je aan om bij elke mod die je erin zet even te kijken of de laadbalk niet vast loopt dus mod geplaatst ff kijken.. goed? andere mod (zo doe ik het altijd want ik hat een keer 5 mods in 1 geinstelleer en moest ze allemaal weer verwijderen. Ik doe de mods elke keer een voor een, en elke keer loopt het vast. als ik daarna de mod trug verwijder (met uninstall in sami of door gta3.img te vervangen als ik img-tool gebruikte), loopt het spel terug normaal... Zijn er hier nog vista-gebruikers die wel kunnen modden, of ligt het dan idd aan de vista? greetz Jelle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.