Wendie Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Ik heb SA al eens helemaal uitgespeels op de PS2 en ben veel tijd 'kwijtgeraakt' bij de missies van Zero. Nu las ik ergens dat voor de story-line deze missies niet gedaan hoeven te worden, maar ik krijg dus nu ok niet de missies voor Wang-cars... dat ik die missies voor Wang-Cars nu niet krijg, ligt dat eraan dat ik die van Zero niet heb gedaan??? (Want daar heb ik geen behoefte aan om die alweer te doen (en me groen en geel te moeten ergeren....), die van Wang-Cars juist wel....) alvast bedankt!!!! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Ik heb SA al eens helemaal uitgespeels op de PS2 en ben veel tijd 'kwijtgeraakt' bij de missies van Zero. Nu las ik ergens dat voor de story-line deze missies niet gedaan hoeven te worden, maar ik krijg dus nu ok niet de missies voor Wang-cars... dat ik die missies voor Wang-Cars nu niet krijg, ligt dat eraan dat ik die van Zero niet heb gedaan??? (Want daar heb ik geen behoefte aan om die alweer te doen (en me groen en geel te moeten ergeren....), die van Wang-Cars juist wel....) alvast bedankt!!!! Nee, dat ligt er niet aan dat je de Zero missies niet hebt gedaan. De Zero missies staan vrijwel overal buiten staan, het enige nut dat ze hebben is dat ze meetellen voor de 100%. Wang Cars kun je pas kopen als je de laatste missie in San Fierro, ' Yay Ka-Boom-Boom' gehaald hebt. Tevens dien je de Driving School in zijn geheel volbracht te hebben. Brons, zilver of goud staan hier buiten van. De Driving School herken je op de map aan de rode S en is te vinden vlak naast je garage in Doherty. Reageren
Wendie Geplaatst: 3 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Ik had al zo'n vermoeden van die driving-school.... was er al mee begonnen maar kwam die vervelende tegen met achteruit rijden en dan draaien en weer vooruit.... maar dan ga ik daar maar weer eens mee aan de slag! Thanx voor je hulp!!! Fijn weekend!!!! Reageren
vanpouckes Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Als je wang cars gekocht hebt kun je dan nog iets anders doen dan streetracen. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Als je wang cars gekocht hebt kun je dan nog iets anders doen dan streetracen. Zodra je Wang Cars koopt, komen er ook nog vier extra missies bij die je ook weer kan doen. Dit zijn de missies: Zeroing In Test Drive Customs Fast Track Puncture Wounds Na het behalen van elke missie, zal er een auto spawnen in de Wang Cars garage. Tevens zal er een asset verschijnen die genereert tot $8.000. Helaas is er daarna niets meer te doen bij Wang Cars zelf, er zit echter nog wel een Transfender. Als je dus wilt, kun je daar je voertuigen pimpen. Reageren
Richie01 Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Ik heb al netjes Ya Ya Ka Boom-Boom (ofzo) uitgespeeld, maar ik blijf steken bij de missie Supply Lines van Zero. Om je inderdaad groen en geel aan te ergeren. De missie die na Supply Lines komt, vindt ik overigens wél makkelijk, maar eerder ik niet door deze missie heen kom, valt er niks meer voor me te doen. Ik wil graag de checklist van WikiGTA op volgorde uitspelen, en dan moet ik eerst de Zero-missie's voltooien. Tevens heb ik ook al de Driving School uitgespeeld. Vrij gemakkelijk, behalve dan de allerlaatste missie daarvan. Die haal ik altijd maar op de seconde. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 (bewerkt) Ik heb nog wel een paar tips voor supply lines. - Er zijn in totaal 4 voertuigen (Motors, en busjes) Je zou kunnen proberen om eerst de voertuigen aan de rechterkant vanaf waar je begint kapot te maken. - Je kan op de grond gaan liggen als het busje/Motor half op de straat is. Zo kan je gemakkelijk het busje/motor kapot schieten. - Je kan ook nog altijd bij het Savegame aanvraag forum je missie laten doen. - Probeer zo laag mogelijk te vliegen zodat er minder Fuel verloren gaat. Bewerkt: 14 augustus 2007 door Bigstijn Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Ik heb ook nog wel een paar tips: Om benzine te besparen kun je het vliegtuig laten 'zweven'. Het enige wat je hiervoor moet doen is even flink gasgeven en dan het gas loslaten. Zo zweef je als het ware en hoef je enkel het vliegtuigje te besturen. Klinkt gek, maar waarom zou je niet eerst even oefenen in de missie? Start gewoon de missie, maar vlieg rond met het vliegtuigje, zodat je wat kan oefenen en zo een beetje behendigheid krijgt met het vliegen. De controls kunnen ook van belang zijn, stel je toetsen zo in dat jij het alleen maar makkelijk hebt. Welke toetsen zijn voor jou bijvoorbeeld het meest comfortabel om te gebruiken? Vlieg niet door alle straten, maar vlieg over de stad. Zo knal je ook niet tegen palen, auto's en gebouwen aan. Hiermee maak je de kans dat je explodeert kleiner en de kans dat je de missie voltooid des te groter. En je wilt graag op volgorde de storyline uitspelen, maar ik geef de tip toch even. ( ) Je hoeft niet perse de Zero missies te halen. Als het je echt niet lukt, stel het dan even uit. Het duurt niet lang meer voordat je Verdant Meadows (lees = vliegschool) moet kopen, waar je leert vliegen. Als je het vliegen daar onder de knie krijgt, moet Supply Lines op een later tijdstip zeker lukken! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 - Probeer zo laag mogelijk te vliegen zodat er minder Fuel verloren gaat. Laag vliegen heeft naar mijn weten geen invloed op de Fuel, behalve dan dat je iedere keer omhoog moet gaan (en dus juist extra fuel gebruikt). Wat er wél op WikiGTA staat, is de eerste tip van Matthijs: Om benzine te besparen kun je het vliegtuig laten 'zweven'. Het enige wat je hiervoor moet doen is even flink gasgeven en dan het gas loslaten. Zo zweef je als het ware en hoef je enkel het vliegtuigje te besturen. Zoveel mogelijk de W achterwege laten dus . Reageren
Richie01 Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Ik ben dan uiteindelijk klaar met de Zero-missie's na een aantal keer Supply Lines... gespeeld te hebben. Inmiddels ben ik nu al zover dat ik bij de vliegschool ben, maar daarover open ik nog wel een topic, ben ik bang. Het lukt namelijk aardig, tot op heden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.