8-Ball Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 Ik zie hem weer niet, zelfde probleem als met topic achtergrond neerzetten! ik zet hem wel erop, goed?
Zjodri Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 ondertussen stond ie er al nu staat ie er 2x, ik heb ze nu op picture trail gezet en nu doen ze het!
8-Ball Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 ow, dan hadden we alletwee te gelijk gepost! maar nu weer on-topic! :lol:
Rik LeE! Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 gaaf met die motor wie heb er nog meeR! ?
{ADu}Jeroen Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 Check dit :lol: ik vloog met heli in de lucht..hij stond in de fik ik spring naar beneden ik ga door de grond heen en ik klap hier op de grond terecht !! :lol: cool waar ben je beland?
8-Ball Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 Check dit :lol: ik vloog met heli in de lucht..hij stond in de fik ik spring naar beneden ik ga door de grond heen en ik klap hier op de grond terecht !! :lol: cool waar ben je beland? Dat zie je onder de post :blink:
{ADu}Jeroen Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 Check dit :lol: ik vloog met heli in de lucht..hij stond in de fik ik spring naar beneden ik ga door de grond heen en ik klap hier op de grond terecht !! :lol: cool waar ben je beland? Dat zie je onder de post :blink: onder welke post :blink:
8-Ball Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 Check dit :lol: ik vloog met heli in de lucht..hij stond in de fik ik spring naar beneden ik ga door de grond heen en ik klap hier op de grond terecht !! :lol: cool waar ben je beland? Dat zie je onder de post :blink: onder welke post :blink: van lunatic: Check dit :lol: ik vloog met heli in de lucht..hij stond in de fik ik spring naar beneden ik ga door de grond heen en ik klap hier op de grond terecht !! :lol:
{ADu}Jeroen Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 Check dit :lol: ik vloog met heli in de lucht..hij stond in de fik ik spring naar beneden ik ga door de grond heen en ik klap hier op de grond terecht !! :lol: cool waar ben je beland? Dat zie je onder de post :blink: onder welke post :blink: van lunatic: Check dit :lol: ik vloog met heli in de lucht..hij stond in de fik ik spring naar beneden ik ga door de grond heen en ik klap hier op de grond terecht !! :lol: ja maar ik bedoelde waar precies hij valde dan kan ik er ook in
8-Ball Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 Check dit :lol: ik vloog met heli in de lucht..hij stond in de fik ik spring naar beneden ik ga door de grond heen en ik klap hier op de grond terecht !! :lol: cool waar ben je beland? Dat zie je onder de post :blink: onder welke post :blink: van lunatic: Check dit :lol: ik vloog met heli in de lucht..hij stond in de fik ik spring naar beneden ik ga door de grond heen en ik klap hier op de grond terecht !! :lol: ja maar ik bedoelde waar precies hij valde dan kan ik er ook in Ow, bedoel je het zo! :lol:
Blizard Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 Dit is ook zoiets, ik keek ff in het water ik zag iets vaags ik zoom in met sniper en krijg dit te zien :blink: het is volgens mij een schildpat
8-Ball Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 Dit is ook zoiets, ik keek ff in het water ik zag iets vaags ik zoom in met sniper en krijg dit te zien :blink: het is volgens mij een schildpat Het is inderdaad een schilpad Er zit nog meer beesten in de zee zoals: Haaien, Dolfijnen, Vissen, Kwallen enzovoort!
Blizard Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 ja? ga ik is ff een keertje vissen daarzo
Thabit Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 Kwallen? Nooit gezien in Vice City! :o
RTS Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 Als je nog vette MTA Screenshots hebt mail ze even naar mij dan zet ik ze op www.mtascreenshots.tk
Recommended Posts