Jump to content

Post hier je favoriete Screen Shot!!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zie hem weer niet, zelfde probleem als met topic achtergrond neerzetten! :puh:

ik zet hem wel erop, goed?

post-2-1091536737.jpg

• Reacties 336
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 8-Ball

41

• Thabit

32

• Arjen

30

• Timovich

18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ondertussen stond ie er al :puh: nu staat ie er 2x, ik heb ze nu op picture trail gezet en nu doen ze het!

Geplaatst:
Check dit :lol: ik vloog met heli in de lucht..hij stond in de fik ik spring naar beneden ik ga door de grond heen en ik klap hier op de grond terecht !! :lol:

cool :D waar ben je beland?

Geplaatst:
Check dit  :lol:  ik vloog met heli in de lucht..hij stond in de fik ik spring naar beneden ik ga door de grond heen en ik klap hier op de grond terecht !!  :lol:

Dat zie je onder de post ;) :blink:

Geplaatst:
Check dit  :lol:  ik vloog met heli in de lucht..hij stond in de fik ik spring naar beneden ik ga door de grond heen en ik klap hier op de grond terecht !!  :lol:

onder welke post :blink:

Geplaatst:

van lunatic: Check dit :lol: ik vloog met heli in de lucht..hij stond in de fik ik spring naar beneden ik ga door de grond heen en ik klap hier op de grond terecht !! :lol: ;)

Geplaatst:

van lunatic: Check dit :lol: ik vloog met heli in de lucht..hij stond in de fik ik spring naar beneden ik ga door de grond heen en ik klap hier op de grond terecht !! :lol: ;)

ja maar ik bedoelde waar precies hij valde dan kan ik er ook in :D

Geplaatst:

ja maar ik bedoelde waar precies hij valde dan kan ik er ook in :D

Ow, bedoel je het zo! :lol: :D^_^

Geplaatst:

Dit is ook zoiets, ik keek ff in het water ik zag iets vaags ik zoom in met sniper en krijg dit te zien :blink: het is volgens mij een schildpat

post-2-1091730828.jpg

Geplaatst:
Dit is ook zoiets, ik keek ff in het water ik zag iets vaags ik zoom in met sniper en krijg dit te zien  :blink:  het is volgens mij een schildpat

Het is inderdaad een schilpad ;)

Er zit nog meer beesten in de zee zoals: Haaien, Dolfijnen, Vissen, Kwallen enzovoort!

Geplaatst:

Als je nog vette MTA Screenshots hebt mail ze even naar mij dan zet ik ze op www.mtascreenshots.tk

;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...