Jump to content

Post hier je favoriete Screen Shot!!

Recommended Posts

• Reacties 336
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 8-Ball

41

• Thabit

32

• Arjen

30

• Timovich

18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ahh zielig voor die politie!

Je kan ook met de trainer 6 sterre doen en dan met shft+5 allemaal heli's late valle als er dan 1 een beetje verkeerd valt en ontploft, ontploffe ze allemaal... ieder1 dood

:puh:

Geplaatst:
ik dezeGTA_VC_28.jpg

Je GTA is niet helemaal zo mooi zoals het hoort! Hoe komt dat? :huh:

komt door mods ik instaleer hem opnieuw :)

Geplaatst:
Ahh zielig voor die politie!

Je kan ook met de trainer 6 sterre doen en dan met shft+5 allemaal heli's late valle als er dan 1 een beetje verkeerd valt en ontploft, ontploffe ze allemaal... ieder1 dood

:puh:

welke trainer :huh:

Geplaatst:
ja die is relaxt,hoe doe je die?

politie tegen het leger

Gewoon de politie achter je aan laten komen en als er veel politie manne zijn laat ze ze gewoon stoppen en dan gaan ze op het leger schieten! :lol: :blink:

Geplaatst:
In dit Topic kan je gewoon de screenshots kwijt die je mooi vindt. Die hoeven niet bijzonder te zijn ofzo.

Deze vind ik mooi, maar niet bijzonder :) :

ja, het is wel leuk.

Het lijkt alsof een zeer bellangrijk persoon in de auto stapt :puh:

Geplaatst:

[jpg]C:\Documents and Settings\angelo\Desktop[/jpg]

Vet he z'n wapen te hebben in een klap zijn met al je guns de auto en mensen kapot ne dood :rolleyes:

Geplaatst: (bewerkt)

wow kijk hier:

ik had de gedaan dat iemand achter op mijn moter ging toen ik er ging bleef hij zitten :puh: dus ik schiet op hem en hij maakt een hele mooie salto achter uit :D :lol:

post-2-1093592344.jpg

Bewerkt: door tim13
Geplaatst:

Jeetje, toen ik deze topic starte een hele tijd geleden, poste eerst niemand er op!

En nu is het 1 van de grootste topics. Jeetje :blink: :blink:

Helaas doet mijn Vice City het niet meer (ben CD kwijt) en kan dus ook geen mooier screenshot maken dan als reeds in dit topic staat, en ten tweede ben ik geen super lid meer ;);) dus dan gaat het nog al moeilijk om een screenshot te plaatsen!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...