Melchior Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Geplaatst: 13 september 2004 Nog eentje dan!Hier weer ik met min sentinel Xs op het water Is het geen super wagen hij kan ook nog vliegen en kan tegen kogels deuken alles ! Mooe foto Thomas! Ja, chill wagentje die BMW, snel en kan nog eens veel hebben ook! De ideale vluchtwagen!
The Outlaw Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Geplaatst: 14 september 2004 Nog eentje dan!Hier weer ik met min sentinel Xs op het water Is het geen super wagen hij kan ook nog vliegen en kan tegen kogels deuken alles ! Mooe foto Thomas! Ja, chill wagentje die BMW, snel en kan nog eens veel hebben ook! De ideale vluchtwagen! chill wagentje, hopelijk uiterst betrouwbaar
Dead-Dodo Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 ik vind die f1 auto wel leuk
8-Ball Geplaatst: 28 september 2004 Rapport Geplaatst: 28 september 2004 Deze is wel mooi, ik heb de Boeing en de GTA Liberty City Mod!
Thabit Geplaatst: 28 september 2004 Rapport Geplaatst: 28 september 2004 Net zoals die boing in Vice City! Maar ik heb GTA 3 nog nooit in het licht gezien! Het is daar bijna altijd donker!
Tim14 Geplaatst: 28 september 2004 Rapport Geplaatst: 28 september 2004 Deze is wel mooi, ik heb de Boeing en de GTA Liberty City Mod! Mooie screen! hoe doe je dat van bovenaf? is dat camera hack mod?
8-Ball Geplaatst: 28 september 2004 Rapport Geplaatst: 28 september 2004 Deze is wel mooi, ik heb de Boeing en de GTA Liberty City Mod! Mooie screen! hoe doe je dat van bovenaf? is dat camera hack mod? Nee, ik heb gewoon de camera veranderd! Mischien komt het dat het de Boeing (of eigenlijk de skimmer) is! Net zoals die boing in Vice City!Maar ik heb GTA 3 nog nooit in het licht gezien! Het is daar bijna altijd donker! Dit is ook Vice City, maar ik heb de mod gedownload dat je GTA 3 hebt! :lol:
Timovich Geplaatst: 29 september 2004 Rapport Geplaatst: 29 september 2004 Ja die kan je van Download.com downloaden als je GTA in typt heb ik ook een keer gehad maar vind het niet zoveel aan dan speel je toch gewoon VC of GTA3 ? K vind het land van VC beter
Eros Geplaatst: 29 september 2004 Rapport Geplaatst: 29 september 2004 Ja die kan je van Download.com downloaden als je GTA in typt heb ik ook een keer gehad maar vind het niet zoveel aan dan speel je toch gewoon VC of GTA3 ? K vind het land van VC beter land van vice city beter , ik vind het juist omgekeerd , vice city is zo plat je hebt amper bergjes enzo en in gta 3 is dat veele beter :
Pete-R Geplaatst: 30 september 2004 Rapport Geplaatst: 30 september 2004 Ik vind dit ook wel een goede met die karate kick van die wout (politie)
joep Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 HOE heb je dat gedaan een wheelie van 120 sec. :huh:
Tim14 Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 HOE heb je dat gedaan een wheelie van 120 sec. :huh: Veel oefenen, ik kan het zelf niet zo lang omdat ik geen geschikte weg daarvoor he kunnen vinden mijn rocord is 21 sec
Robin2130 Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 HOE heb je dat gedaan een wheelie van 120 sec. :huh: Veel oefenen, ik kan het zelf niet zo lang omdat ik geen geschikte weg daarvoor he kunnen vinden mijn rocord is 21 sec hehehe kicke de mijne is 5 seconden, 120 seconden is 2 minuten 1wheelie trekken, welkicke je kan daarmee wel rijk worden. ik ben niet zo goed in wheelie's trekken ik donder dan gelijk op mn muil :lol:
Melchior Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 Tsja, het is wel extreem he? Een wheelie van 3 kilometer! Als het me nog langer is gelukt, plaats ik wel nog een screen ervan! :o :lol:
Recommended Posts