Jump to content

Game Pad

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,, Ik zat zo te kijken,, op wikigta

dat je ook een Joystick kan gebruiken:

Extra's 

Als extra kan je ook nog een Game pad met 2 assen gebruiken (via USB of Joystick port).

Weet iemand mischien welke controller ? of welke controller denken jullie dat goed is :D ?

Geplaatst:

Ik begrijp je vraag niet goed. Je kunt een controller die bedoeld is voor de pc aansluiten op je USB-poort; ik heb er één van het merk Thrustmaster en die werkt al jaren perfect .

Geplaatst:
Ik begrijp je vraag niet goed. Je kunt een controller die bedoeld is voor de pc aansluiten op je USB-poort; ik heb er één van het merk Thrustmaster en die werkt al jaren perfect .

Ik bedoel een Controller voor Gta San andreas :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik raad je de Thrust Predator GM-1520 aan, deze heeft 2 assen (2 analoge sticks), evenveel knoppen als de PS2, simpel, mooi, goedkoop en kun je trouwens ook nog aan de PS2 aansluiten (handig om naar een vriend mee te nemen ofzo.). Als hij aangesloten is op de PS2 heeft het de tril-functie.

Mijn eigen ervaringen ermee is erg goed, ik gebruik hem nu ong. een half jaar (speciaal voor GTA:SA :puh:) en nog geen enkele nadeel tegengekomen. Het kan tegen een stootje en blijft gewoon goed presteren ^_^ Zélf heb ik hem in Kijkshop gekocht, meestal zijn ze daar wat goedkoper dan andere winkels.

Groetjes,

Kin

Bewerkt: door Kinzorro

Link Is dit de controller ?, Volgens mij werkt het veel soepeler lijkt mij

met de besturing en al

Link 2

Deze lijkt me ook goed,,,

Bewerkt: door The Distortion
Geplaatst:

Het ligt er aan wat je handig vind 'nummer 1' is afgeleid van de opstelling van PlayStation controllers.

Terwijl 'nummer 2' afgeleid is van het Xbox (360) concept.

ik gebruik altijd een controller die er het zelfde uitziet als die van de ps2 dus ik gebruik de logic3 game pad zoek maar op internet hijziet er echt heel erg het zelfde uit en heeft precies even veel knoppen. als je een gamepad wilt kopen is dit een hele goede aanrader!!!

hier twee links van hoe de doos er uit ziet en de pad zelf hij heet: Logic3 Rumble Pad

http://www.maplin.co.uk/images/Full/A98BN.jpg

http://www.preisvergleich.org/pimages/Joyp...20026301_20.jpg

Bewerkt: door Vulcanus
Geplaatst:

Een Xbox 360 controller voor de PC bestaat ook.

Hij kan ook op een Xbox 360 Console gebruikt

en bovendien krijg je altijd een sofware bij om het te kunnen installeren.

Die kan je ook voor SA gebruiken en is te koop bij Mediamarkt.

Geplaatst:

ja maar die Xbox controllers zijn nogal duur weetye. En als je geen Xbox 360 heb zou ik dat gewoon niet doen als je nogveel goedkopere kan krijgen/

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...