Jump to content

graphics

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Waarom zijn de graphics van Vice City Stories op de ps2 zo ondermaats ? Ik zou graag mijn ps2 op de computer aansluiten , in de hoop om zo betere graphics te krijgen. Maar weet iemand hoe ik beeld krijg nadat ik hem aangesloten heb op de computer ?

Bewerkt: door Arne Bruylants
Geplaatst:

Hetzelfde, omdat de kwaliteit van de PS2 niet in het beeldscherm zit (of je moet een beeldscherm uit het jaar 0 hebben natuurlijk), maar in het apparaat zelf. Dan verandert het niet veel als je er een computer scherm op zit. Je moet het zo zien dat het spel (Ps2 versie) wel een port (van een andere spelcomputer overgezet naar een andere spel computer) is van de PSP versie. Het is dan wel op veel vlakken verbeterd, maar de graphics worden er denk ik niet beter op.

Je moet uiteraard niet verwacht dat het er zo uit ziet als GTA IV of een ander spel, want de graphics zijn nooit goed geweest in GTA. Zelfs GTA IV kan niet tippen aan andere nieuwe games, maar dan puur het grafische gebied. Alhoewel ze technisch altijd sterk staan. Je moet dus niet kijken naar de kwaliteit van je graphics, deze zijn gewoon niet super goed. ;)

Geplaatst:

Nouja, het valt allemaal wel mee, als je de graphics vergelijkt met eerdere GTA's. En ondermaats vind ik ze zeker niet voor de gemiddelde PS2 game, eerder een beetje matig. En op de PSP versie zijn de graphics zelfs redelijk goed. En je kan de graphics ook niet goed vergelijken met elke andere PS2 game, omdat het een port is van de PSP versie. En ik vind het ook een beetje onredelijk om VCS alleen op zijn graphics te beoordelen, want dit is vrijwel het enige slechte punt. De missies zijn leuk, de muziek past er goed bij, en de gameplay is in het algemeen goed. Daarom vind ik het een beetje overbodig om hem alleen vanwege de graphics op je PC aan te sluiten ;)

Geplaatst:

graphics vallen wel mee van VCS

LCS is pas gigantisch waardeloos, wel heeft VCS veel framedrops wat ik erg irritant vond

Geplaatst:
graphics vallen wel mee van VCS

LCS is pas gigantisch waardeloos, wel heeft VCS veel framedrops wat ik erg irritant vond

Maar dit had je in GTA San Andreas ook dus.

Geplaatst:

Ja volgens mij is het gewoon een beetje geript van de psp versie ofzo. Ja maar ik heb gelezen dat ze toch meer functies bij de ps2 versie hebben aangeschaft. Ik vind het best een erg mooi spel hoewel het inderdaad even wennen is met het beeld, ik was er wel snel aan gewend en heb hem op de psp bij me neef gespeeld. Heb hem even later op de ps2 gekocht bij bol.com. :D

Geplaatst:

idd

hoewel het een leuk spel is met vele mogelijk heden is het grafische gedeelte niet altijd even goed. om dan nog maar te zwijgen over LCS!

top kwaliteit zal er nooit zijn denk ik bij GTA, misschien in de toekomst maar nog niet deze tijden.

Geplaatst:

IK vind de graphics reuze mee valle in vergelijking met bijv. GTA VC...maar ja je kan het ook gaan vergelijke met GTA SA maar onthou wel dat tusse GTA VCS en GTA SA 2 jaar en 5 dage zitte

• 1 maand later...
Geplaatst:

Wel dom dat de 'stories' ook niet uitkomen op de XBOX, maar enkel op Sony apparatuur (zegt genoeg hoeveel Sony voor deze 'functie in hun voordeel' betaald)

De xbox heeft een resolutie ergens in de 1500 * dacht ik, de ps2 slecht 800 * (zielig verschil eigenlijk)

Geplaatst:

Dat komt omdat er in de tijd dat de stories uitkwamen de Xbox zo goed al dood was. Er was bijna geen vraag meer naar Xbox games. :cya:

Geplaatst:
Hoe kan de x-box nu dood zijn? De XBOX is 10 keer zo goed als de Playstation 2.

En waar haal je dat vandaan? De Xbox360 is op dit moment beter dan de PS3, maar de Xbox is echt niet beter dan de Playstation 2. Kijk naar het aantal games, de verkoopcijfers, en hoelang ze allebei meegaan. De Playstation 2 is stukken beter, en daarnaast zijn de Stories gemaakt voor op een handheld, en die heeft Microsoft niet. Daarnaast verkoopt de PS2 veel beter, en alle GTA's (behalve Advance) zijn tot nu toe op de Playstation uitgekomen, dus waarom de Stories niet? Microsoft was er immers niet vanaf het begin bij met de Xbox..

Geplaatst:

Ik snap het niet dus ze hebben het spel regelrecht van de psp geport zonder de graphics op te poetsen voor de ps2 ? of heb ik het fout ?

Geplaatst:
Ik snap het niet dus ze hebben het spel regelrecht van de psp geport zonder de graphics op te poetsen voor de ps2 ? of heb ik het fout ?

De graphics zijn een beetje verbeterd, maar ze liggen nog steeds onder het gemiddelde PS2 niveau van vandaag de dag. De graphics zijn dus wel redelijk, maar het kan veel beter. De reden dat ze niet uitgebreid opgepimpt zijn is omdat dat teveel tijd kost etc. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...