Trecka Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 (bewerkt) Wie weet welke brushes (liefst met downloadlink) in de volgende sigs worden gebruikt: © Twankala) & © D Corleone) BvD! Bewerkt: 29 januari 2008 door RonaldVC Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Als je graag wilt weten welke brushes worden gebruikt, dan lijkt me het beter de maker een PM te sturen. Die hebben de signature gemaakt, en kunnen daar het beste een antwoord op geven. Enige wat wij eigenlijk kunnen doen is een beetje gokken. In beide signatures zijn sowieso Vector brushes gebruikt. Deze zijn in overvloed te vinden op Deviantart, dus ik raad je aan daar te zoeken op ''vector brushes''. Bij 'twankala' kan ik zo verder niet zien wat hij gebruikt heeft, al vermoed ik her en der gewoon wat smudgewerk. Hoe dan ook, een PM sturen lijkt me de beste optie. 'D Corleone' heeft duidelijk Vector gebruikt. Zo op het eerste gezicht zijn dit gewone, normale vector brushes die je ongetwijfeld wel kunt vinden op Deviantart. Mocht je je die omlijning om zijn render nog afvragen; selecteer je render via CTRL + LMB. Maak een nieuwe layer en ga dan naar 'select' > 'modify' > 'expand'. Kies daar de gewenste grote door een aantal px te kiezen. Tot slot ga je naar 'edit' > 'stroke' en kies je werderom een aantal px. Overigens kunnen de strepen en dergelijke uit 'D Corleone' zijn signature ook makkelijk zelf gemaakt worden, door middel van de Pen Tool. Reageren
.Syfes Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Vraag gewoon aan twankala en D corleone of ze je de link kunnen geven . Dat vind ik eenvoudiger. Of je kan zoals de manier van Mathijs doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.