G-UnitSoldier Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 als ik via MTA op start game druk, dan krijg ik dat rockstargames filmpje, en daarna ga ik terug naar windows en thats it, dan zie ik mta weer. ik heb mta 0.5 kan iemand mij helpen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 als ik via MTA op start game druk, dan krijg ik dat rockstargames filmpje, en daarna ga ik terug naar windows en thats it, dan zie ik mta weer.ik heb mta 0.5 kan iemand mij helpen? Dit gaat dus over 'MTA v0.5 for GTA3 & VC', als ik het goed begrijp. In pricipe is het eerste waar ik altijd aan denk het gebruik van mods. Heb je wellicht mods geïnstalleerd? Want deze gaan volgens mij niet samen met MTA. Als je dus mods hebt, dan moet je deze verwijderen. Het spel helemaal opnieuw installeren kan wat teveel van het goede zijn, maar zo weet je natuurlijk wel zeker dat alle mods weg zijn. Misschien kun je verder ook nog wat extra informatie geven. Heb je bijvoorbeeld last van problelen met Vice City? Heb je misschien vaker last gehad van fouten in MTA of heb je het altijd goed kunnen spelen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.