gammie_ Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Uit verveeling bedacht ik een sig te maken van de nieuwe Pokémon Game: Pearl. Rate's en tips graag Reageren
Sunray Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 (bewerkt) Ik vind dat je eens van BG moet veranderen doet iets meer met filters. Volg wat tuts,gebruik een c4d. Als je een goeie tut wilt PM me maar ik weet er 1. Hij is niet slecht,Maar ook niet super goed. Niet slecht bedoeld hoor. Maar je vroeg om tips. Bewerkt: 31 juli 2007 door Sunray Reageren
.Syfes Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Ik vind het een niet een goeie sig. De achtergrond vind ik niet mooi gedaan .Die lijnen wel . De font past er nier bij. Rate: 7.5/10 Reageren
gammie_ Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 @ Sunray , ik vat het ook zeker niet verkeerd op hoor. Vindt het juist fijn dat iedereen er eerlijk over is. Zo leer ik er ook weer van. Nog bedankt voor je Tut Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.