Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dag beste forummers,

Ik heb laatst een nieuwe PC met Windows Vista gekocht. Nvidia 8600 GT zit erin.

Ik heb gelijk voor San Andreas wat mods gedownload en deze geinstalleerd. Sommige had ik volgens mij verkeerd gedaan en dat kwam denk ik door de Akina Hillmod.

Nu krijg ik telkens als ik naar de 'Transfender' rijd een Foutmelding 'in gta.exe is een fout opgetreden, Rapport verzenden of annuleren' etc.

Het spel sluit zich dan gewoon af. Ik heb heel San Andreas geuninstalleerd en ook alle mods verwijderd uit Sami Mod installer. Ook de Directory path van Rockstar games in de prullenbak gedaaan.

Vervolgens San andreas weer geinstalleerd, maar toch krijg ik nog die foutmelding telkens.

Hoe los ik dit op? zit er iets fout in m'n register?

Ik heb trouwens de ''San Andreas' versie van 2 jaar terug gekocht. ;)

Bedankt,

Bewerkt: door mark66
Geplaatst:
Dag beste forummers,

Ik heb laatst een nieuwe PC met Windows Vista gekocht. Nvidia 8600 GT zit erin.

Ik heb gelijk voor San Andreas wat mods gedownload en deze geinstalleerd. Sommige had ik volgens mij verkeerd gedaan en dat kwam denk ik door de Akina Hillmod.

Nu krijg ik telkens als ik naar de 'Transfender' rijd een Foutmelding 'in gta.exe is een fout opgetreden, Rapport verzenden of annuleren' etc.

Het spel sluit zich dan gewoon af. Ik heb heel San Andreas geuninstalleerd en ook alle mods verwijderd uit Sami Mod installer. Ook de Directory path van Rockstar games in de prullenbak gedaaan.

Vervolgens San andreas weer geinstalleerd, maar toch krijg ik nog die foutmelding telkens.

Hoe los ik dit op? zit er iets fout in m'n register?

Ik heb trouwens de ''San Andreas' versie van 2 jaar terug gekocht. ;)

Bedankt,

Dat ligt aan de automods die hebt geinstalleerd.

Bij de meeste automods moet je een regel vervangen in een bestand genaamd

carmods.dat.

Daar zit de informatie over elke auto waarmee je m kunt oppmimpen of tunen.

waarschijnlijk heb je de carmods.dat niet gewijzigd of je bent het vergeten.

Heb je dus toch automds geinstalleerd?

Zo ja, kijk dan opnieuw naar de mods.

Zo niet, heb je er iets mee gedaan?

Geplaatst:

Ok, vervolgens kapte hij er weer mee, dus ik weer alles geunstalleerd.

En alle mods en die dingen ook verwijderd en geunstalleerd.

Ik kan San Andreas perfect spelen ZONDER mods, maar als ik met Sami San Andreas Mod Installer 1 auto mod installeer dan krijg ik de S.A exe fout van rapport verzenden.

Dat is toevallig de plaats waar de auto staat als ik daar heen rijd, want dan loopt i vast.

Wat moet ik nou doen?

Ik heb nu al uitgerekend 20x het spel opnieuw erop gezet. :N

Geplaatst:

Probleem kan net zo goed bij de mod zelf liggen. Ik raad je gewoon aan even de mod weer te verijwderen. Volgens mij maakt SAMI automatisch back-up's aan, dus dan kan je de mod gewoon weer verwijderen. Anders kun je ook altijd de originele bestanden weer aanvragen in dit topic. Installeer dan even een andere mod en kijk of die het doet. Doet die het ook niet, dan raad ik je aan het betreffende voertuig eens handmatig te installeren. Het komt namelijk vaak voor dat SAMI voertuigen niet goed of volledig installeert. Je vindt hier een tutorial, waarin wordt uitgelegd hoe je een voertuig automatisch installeert.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...