Jump to content

Hoe maak je winkels open in begin?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo gamers,

De winkels in Los Santos zijn niet open bij mij, mijn vraag is:

Hoe maak ik ze open??

Ik ben net begonnen met het spel.

En waar begin ik me eerste missie?

Mvg,

Bewerkt: door GTAmotherfucker
Geplaatst:
Hallo gamers,

De winkels in Los Santos zijn niet open bij mij, mijn vraag is:

Hoe maak ik ze open??

Ik ben net begonnen met het spel.

Mvg,

Winkels en dergelijke gaan pas openen na een bepaalde missie. De kledingwinkels Binco, ProLaps en SubUrban gaan open na de missie "Nines & AKs". Zip gaat open zodra je San Fierro binnenkomt. Victim zal opengaan als je naar Las Venturas gaat en tot slot Dider Sachs; deze zal ook open gaan zodra je Lv binnenkomt, dat is na de 'flying school' dus. Winkels zoals Burger Shot, Cluckin' Bell en Well Stacked Pizza gaan volgens mij open na de missie 'Ryder'.

De eerste missie begint overigens op Grove St, bij de letter CJ. Na de cut-scene zit je in een steeg met een BMX. Rij dan naar de letter 'CJ', die op je radar aangeven staat. Verdere instructies volgen gewoon in het spel.

Geplaatst:

Maar je kan er ook doormiddel van een bug in het spel direct geraken.

Door in de eerste cutscene de code van de jetpack in te voeren (die je hier kan vinden) zal je normaal dood gaan, en daarna zijn alle winkels open.

Oke heel erg bedankt :dans:

EDIT:

Nog ff een vraag:

Wat moet ik doen om met een wapen op een persoon te richten?

Ik speel GTA SA op de PC.

Bewerkt: door GTAmotherfucker
Geplaatst:

Nog even een toevoeging je moet die cheat pas invoeren wanneer de politiewagen stilstaat bij de treinspoor.

Je houdt de rechter-muisknop ingedrukt daarmee kan je richten.

Het is volgens mij alleen op de playstation-2 mogelijk om van persoon naar persoon te gaan ;)

Bewerkt: door Bigstijn
Geplaatst:
Ok, bedankt

Nog een vraag:

Hoe kun je toeteren?

bvd

Toeteren doe je op de PC met end, caps of als je het veranderde een andere toets. Anders moet j even op WikiGta kijken.

Toeteren kan ook met H, voor eht geval je het irritant vind dat capslock de hele tijd aanstaat of als je een auto met hydraulica hebt. Voor meer besturingsvragen, kijk dan hier. :)

Bewerkt: door MartyCeha

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...