RicoHaagie Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 hallo. ik heb een vraag. Ik heb op een site heel veel auto's en motoren gedownload maar er staat niet hoe of in welke map ik ze moet stoppen want nu werkt het niet. Wie weet wat ik nu moet doen? M.v.g. ooh jah ik zal de site er even bij zetten waar ik het van heb gedownload:http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?action=category&id=9 M.v.g. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 hallo.ik heb een vraag. Ik heb op een site heel veel auto's en motoren gedownload maar er staat niet hoe of in welke map ik ze moet stoppen want nu werkt het niet. Wie weet wat ik nu moet doen? M.v.g. Voor voertuigen raad ik je dit topic eens door te lezen. Daarin wordt uitgelegd hoe je een voertuig installeert met behulp van de IMG Tool. Alles staat daar keurig netjes uitgelegd, dus ik heb er niet zoveel meer aan toe te voegen. Mocht je toch nog vragen of opmerkingen hebben, dan kun je die in dat topic kwijt. Ik zie ook in de topictitel skin staan, dus ik neem aan dat je daar ook uitleg over wil. Je pakt gewoon het gedownloade bestand uit. Het bestand wat je dan krijgt plaats je dan in deze map: '(C:)' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA Vice City' > 'Skins'. Start dan het spel en ga naar 'options' > 'player skin setup' en kies de gewenste skin die je wilt gebruiken. Succes! Reageren
RicoHaagie Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 hallo.ik heb een vraag. Ik heb op een site heel veel auto's en motoren gedownload maar er staat niet hoe of in welke map ik ze moet stoppen want nu werkt het niet. Wie weet wat ik nu moet doen? M.v.g. Voor voertuigen raad ik je dit topic eens door te lezen. Daarin wordt uitgelegd hoe je een voertuig installeert met behulp van de IMG Tool. Alles staat daar keurig netjes uitgelegd, dus ik heb er niet zoveel meer aan toe te voegen. Mocht je toch nog vragen of opmerkingen hebben, dan kun je die in dat topic kwijt. Ik zie ook in de topictitel skin staan, dus ik neem aan dat je daar ook uitleg over wil. Je pakt gewoon het gedownloade bestand uit. Het bestand wat je dan krijgt plaats je dan in deze map: '(C:)' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA Vice City' > 'Skins'. Start dan het spel en ga naar 'options' > 'player skin setup' en kies de gewenste skin die je wilt gebruiken. Succes! Oke helemaal top bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.