-Omar- Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 (bewerkt) Ik heb een nieuw eigen forum. Maar ik wil een eigen kleurtje maar hoe doe je dit als ik dan bij skin en style kijk zie ik allemaal verwarrende letters kan iemand dit uitelggen? Bewerkt: 1 augustus 2007 door Joriz titel verbeterd ~~ Joriz Reageren
Limbolander Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 ik zou eerst ff zeggen wat voor soort forum je hebt zoals PHPBB ofzo? Reageren
-Omar- Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 ik zou eerst ff zeggen wat voor soort forum je hebtzoals PHPBB ofzo? Sorry maar ik ben 12 jaar uhh ik gebruikk ivsionfree maaakt dat wat duidelijk? Reageren
Follow Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 ik zou eerst ff zeggen wat voor soort forum je hebtzoals PHPBB ofzo? Sorry maar ik ben 12 jaar uhh ik gebruikk ivsionfree maaakt dat wat duidelijk? Dt maakt wel wat uit, je moet dan in de code de kleuren zien aantepasen of op een website themes ervoor vinden. Ik weet nie meer waar, kende er altijd wel 1 maar ben het vergeten, mijn forum loopt nu heel anders. (Betaald hosting) (Volgensmij begon ik al sins mijn elfde, en wist al een beetje hoe het moest toen ) Reageren
-Omar- Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 ik zou eerst ff zeggen wat voor soort forum je hebtzoals PHPBB ofzo? Sorry maar ik ben 12 jaar uhh ik gebruikk ivsionfree maaakt dat wat duidelijk? Dt maakt wel wat uit, je moet dan in de code de kleuren zien aantepasen of op een website themes ervoor vinden. Ik weet nie meer waar, kende er altijd wel 1 maar ben het vergeten, mijn forum loopt nu heel anders. (Betaald hosting) (Volgensmij begon ik al sins mijn elfde, en wist al een beetje hoe het moest toen ) Weet jij waar zn website is? Reageren
Pitbull Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 (bewerkt) klik Google...google...google... EDIT: owja: Deze site heb ik ook ooit gebruikt, je moet je wel even registreren... Bewerkt: 31 juli 2007 door Pitbull Reageren
-Omar- Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Ik snap het niet echt maar ik heb nog een paar vragen: hoe kun je annpassen hoeveel post je heb gedaan? Reageren
Pitbull Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 hoe kun je annpassen hoeveel post je heb gedaan? Ergens vanboven je forum moet staan (als je admin bent én bent ingelogd) 'admin center' ofzoiets. Toch iets waar je veel dingen kunt aanpassen, ook je skin e.d....Maar ik weet niet juist hoe het heet. Reageren
-Omar- Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 je veel dingen kunt aanpassen, ook je skin e.d....Maar ik weet niet juist hoe het heet. Jah maar dan staat er bij skin allemaal van die ingewikkelde cijfers/letters. Maar ik kom al niet verder op die site ik druk waar je dat kan maken vul het in druk op submit en dan krijg je weer dezelfde pagina Sorry ben hier niet echt handig in. Reageren
Gangsta Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Een skin maken voor je Invisionfree Forum? Ga naar Style Sheets. Daar zie je een hele grote ''script''. Ik zou zeggen: maak nog een board aan, en probeer wat dingen aan de style sheets te veranderen. Zo leer je wat je wilt veranderen en wat niet. Anders vraag je het op het support forum van IF. Reageren
-Omar- Geplaatst: 2 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Een skin maken voor je Invisionfree Forum? Ga naar Style Sheets. Daar zie je een hele grote ''script''. Ik zou zeggen: maak nog een board aan, en probeer wat dingen aan de style sheets te veranderen. Zo leer je wat je wilt veranderen en wat niet.Anders vraag je het op het support forum van IF. Oke ik al het doen Gangsta heel erg bedankt Zou ik jou nog een vraag mogen stellen hoe kan je je posts veranderen hoeveel je er gedaan heb? Bijv ik heb in het echt 100 post gedaan en dan staat erbij posts 1100 hoe zou je dat kunnen veranderen? Ik heb het ooit een keer gezien Alvast bedankt Reageren
Gangsta Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Een skin maken voor je Invisionfree Forum? Ga naar Style Sheets. Daar zie je een hele grote ''script''. Ik zou zeggen: maak nog een board aan, en probeer wat dingen aan de style sheets te veranderen. Zo leer je wat je wilt veranderen en wat niet.Anders vraag je het op het support forum van IF. Oke ik al het doen Gangsta heel erg bedankt Zou ik jou nog een vraag mogen stellen hoe kan je je posts veranderen hoeveel je er gedaan heb? Bijv ik heb in het echt 100 post gedaan en dan staat erbij posts 1100 hoe zou je dat kunnen veranderen? Ik heb het ooit een keer gezien Alvast bedankt User and Groups -> Find/Edit/Suspend user -> Tik de naam in van degene die je wilt bewerken in het eerste vakje -> Druk dan op Edit Details -> Bij categorie ''Other Information'' zie je Post Count. Verander het in het specifieke getal dat je wilt. Bijvoorbeeld 1100. Good luck. Reageren
-Omar- Geplaatst: 3 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Thx Gangsta je bent geweldig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.