mixie100 Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2007 Hallo allemaal ik weet het ik ben nieuw ik heb de zoelfunctie al gebruikt maar kon niet vinden wat ik wou mijn probleem als ik aan het gta aan het doen ben dan slaat ie vast en kan ik niks anders doen dan me pc te resrtarten EDIT ik heb dt ook bij gta VC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2007 Hallo allemaal ik weet het ik ben nieuw ik heb de zoelfunctie al gebruiktmaar kon niet vinden wat ik wou mijn probleem als ik aan het gta aan het doen ben dan slaat ie vast en kan ik niks anders doen dan me pc te resrtarten EDIT ik heb dt ook bij gta VC Je probleem is nu nog moeilijk te behandelen, dus misschien is het handig om ons de specs van je PC te laten weten. Ga even naar 'start' > 'uitvoeren' en typ daarin 'dxdiag'. Je krijgt dan een overzicht met de hardware in je PC. De tabbladen 'systeem' en 'beeldscherm' heb je nodig. Vergelijk je hardware even met de minimale eisen van GTAIII. Het is tevens handig als je even een screenshot maakt en die ons laat zien, zodat wij er even naar kunnen kijken. Dit zijn overigens de minimale eisen van GTA3: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mixie100 Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2007 (bewerkt) ja zakl ik doen je moet waarschijnlijk even vergroten let niet op specs dat is gewoon een standaard makkelijk huis tuin keuken pc tje system_eisen.doc ik heb print screens gemaakt omdat het anders mij niet lukte. Bewerkt: 31 juli 2007 door mixie100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2007 Hmm je specs zijn niet schokkend goed maar het zou moeten kunnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mixie100 Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2007 jongens hij doet het tot nu toe ik heb een patch geinstalleerd die v1.1 en nu doet ie het mag ie nog even open blijven voor als het mischien nog fout gaat maar hartelijk bedankt dat jullie me hebben geholpen en u ga ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.