Dago58x Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 dit is mn eerste hier is ie: Reageren
Pitbull Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Ik vind dit niet echt een mooie signature...Maar je bent natuurlijk nog maar net begonnen en al doende leer je. Wat eerst opvalt is je render die uitgerokken is. Om dit te voorkomen kun je, als je hem vergroot, 'Shift' ingedrukt houden. Dan blijft de verhouding hetzelfde... Je achtergrond dan: Tja, kan ik niet echt veel op zeggen, hij is gewoon zwart. De tekst is onleesbaar door het font denk ik. Dus je zou best een andere font nemen de volgende keer dat je een signature maakt. Ook is er geen echte border aanwezig, maar ik zal dan maar dat 'wit' als een border beschouwen... Ik zou voorstellen om een paar tutorials te gaan volgen en uitvoeren, want oefening baart kunst! Omdat je nog maar net begonnen bent: 4,5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.