pannaman Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Hoi Ik heb onlangs GTA SA aangeschaft en ik heb 'm vandaag voor het eerst zonder problemen geinstalleerd. Nouja, de eerste keer gaf 'ie een fout met iets met audio, daarna heb ik 'm zonder audio foutloos geinstalleerd. Dus ik start het spel op , Rockstarlogo's komen normaal in beeld, intro komt normaal in beeld, dan komt het scherm waar op staat GTA SAN ANDREAS met allemaal afbeeldingen, tijdens dit 'gebeuren' komt er een foutmelding van windows dat er een fout is opgetreden in GTA_SA.exe! opnieuw installeren hielp niet, al 3 keer geprobeerd en de DVD is ook nog prima. Op andere pc's in dit huis werkt 'ie ook niet! Dus ik heb het nog geen 1 keer kunnen spelen. Afbeeldingen van systeem & beeldscherm bij de bijlagen! Weet iemand een oplossing of wat de oorzaak van dit probleem is? alvast bedankt! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Ik acht de kans wél aanwezig dat er toch iets met je DVD aan de hand is. Ten eerste, hij installeert niet volledig. Dat geeft sowieso al wat aan. Ten tweede is het gek dat hij het op de rest van je PC's ook niet doet, want als de DVD goed is moet er bij elke PC iets aan de hand zijn waardoor hij het niet doet, en dat lijkt me vooralsnog stug. Ik raad je toch even aan de achterkant te bekijken op eventuele krassen. Let er wel op dat je hem niet in het verkeerd in het licht houdt, want dan lijk het alsof er geen krassen opzitten. Eventueel kun je de DVD schoonmaken met een drupje water en een zacht, droog doekje. Met je systeem is ook niet aan de hand, hij zou GTA makkelijk kunnen draaien, dus ik vermoed momenteel dat het probleem gewoon bij je DVD ligt. Reageren
pannaman Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) ok ik ga het proberen, alvast bedankt! het werkt, bedankt ! Bewerkt: 1 augustus 2007 door pannaman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.