gta-pilot Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 hallo ik heb ergister een dvd brander er in gezete en framameware ez maar als ik er een RW in doe om er wat op de branden dan zecht hij: D:\ is neit togankelijk onjuiste functie weten jully miss het probleem want ik heb het snel nodeg Reageren
ifc3 Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 halloik heb ergister een dvd brander er in gezete en framameware ez maar als ik er een RW in doe om er wat op de branden dan zecht hij: D:\ is neit togankelijk onjuiste functie weten jully miss het probleem want ik heb het snel nodeg Neem een brandprogramma. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 ik heb nero maar daar kan ik volgends mij geen map opzetten ofwel? Reageren
ifc3 Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 ik heb nero maar daar kan ik volgends mij geen map opzetten ofwel? Natuurlijk wel. Daarvoor is Nero bedoeld. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 woei het is me gelukt dankjewel ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.