Jump to content

America's Army SF

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi

Ik ben nu AA:SF aan het downloaden en ik wil graag weten van (mede)Spelers of het een goed spel is.

Rates van het spel mogen ook wel en de + en - punten geven zou ook wel fijn zijn :D

Greetz.

Geplaatst:
Hoi

Ik ben nu AA:SF aan het downloaden en ik wil graag weten van (mede)Spelers of het een goed spel is.

Rates van het spel mogen ook wel en de + en - punten geven zou ook wel fijn zijn :D

Greetz.

Ik heb het spel een klein tijdje gespeeld, en ik moet zeggen dat ik toch wel onder de indruk was. Het is een gratis spel, maar hij ziet er echt nog heel goed uit. Het is eigenlijk een tactische shooter, en dat was de reden waarom ik hem destijds heb gedownload. AA valt bijvoorbeeld ook niet te vergelijken met een game als Call of Duty, waar het puur om rushen en schieten gaat. Bij AA moet je goed oppassen voor je een deur opent, want het kan na één kogel al afgelopen zijn. Ik ben dus erg positief gestemd over AA, ondanks dat ik hem nu niet meer spel. Enige minpunten zijn de trainingen. Deze duren aardig lang, zijn een tikkeltje saai en ze moeten bovendien voltooid worden om echt aan de slag te kunnen. Een eventueel tweede minpunt is de instroom van nieuwelingen. Je merkt er wel het verschil tussen de mensen die het vaak en weinig spelen, dus ik raad je aan een server te zoeken waar je rustig kan beginnen.

Geplaatst:
Hoi

Greetz.

Ik heb het spel een klein tijdje gespeeld, en ik moet zeggen dat ik toch wel onder de indruk was. Het is een gratis spel, maar hij ziet er echt nog heel goed uit. Het is eigenlijk een tactische shooter, en dat was de reden waarom ik hem destijds heb gedownload. AA valt bijvoorbeeld ook niet te vergelijken met een game als Call of Duty, waar het puur om rushen en schieten gaat. Bij AA moet je goed oppassen voor je een deur opent, want het kan na één kogel al afgelopen zijn. Ik ben dus erg positief gestemd over AA, ondanks dat ik hem nu niet meer spel. Enige minpunten zijn de trainingen. Deze duren aardig lang, zijn een tikkeltje saai en ze moeten bovendien voltooid worden om echt aan de slag te kunnen. Een eventueel tweede minpunt is de instroom van nieuwelingen. Je merkt er wel het verschil tussen de mensen die het vaak en weinig spelen, dus ik raad je aan een server te zoeken waar je rustig kan beginnen.

Oké , bedankt. Ik ben super benieuwt en hij is bijna klaar dus het wachten word beloont :D

Geplaatst:

Ik sluit me aan bij matthijs, al moet ik zeggen dat ik vooral de medical training (dat blaadje invullen) irritant vond :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
America's Army is een online first person shooter computerspel dat gratis verkrijgbaar is op het internet. Het spel wordt gemaakt door het Amerikaanse leger en het doel hiervan is jongeren ertoe te motiveren zich bij het leger aan te sluiten via een 'recruiter' in de buurt.

Vind je het gek dat er van die trainingen zijn. ;)

Ik heb het spel gespeeld en het is wel leuk, alleen counter-strike is leuker. :) Oja, je hebt wel een soort mix van AA en CS: Insurgency MOD. Een third-party mod op de Source engine.

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:

ooit eens gedaan alleen die trainingen zijn vet irritant

en van die hospital trainingen of hoe t ook heet

de antwoorden kun je zo op internet vinden ;)

Geplaatst:

Ik heb van die trainingen gedaan maar dat is zo saai dat het me niet echt aanspreekt op het begin. Ik moet mezelf er maar even overheen zetten.

Geplaatst:
Ik heb van die trainingen gedaan maar dat is zo saai dat het me niet echt aanspreekt op het begin. Ik moet mezelf er maar even overheen zetten.

je kunt ook 2.8.1 downloaden en dan hoef je geen trainingen te doen

kun je wel de SF niet joinen maarja

en voor dit spel moet je zeker een pak geduld hebben ja, dus geen spelletje wat je ff gaat doen als je 20 min tijd hebt.

Geplaatst:

Ik heb het ook een tijdje gespeelt , zonder die trainingen zaten alle serves vast vol met mensen die nog eens weten hoe ze moeten gaan zitten en liggen etc.

Maar langer als een uur spelen is niet leuk en naar een maand ben je het spel wel beu

bij mij dan :puh:

Geplaatst:

die trainingen mogen ze eigelijk wel bij meer spellen toevoegen

het houd inderdaad noobz weg

en achja die noobz die pwn je wel

maargoed AA is een teambased spel dus je hebt wel wat goede spelers nodig in je team wil je de dingen kunnen bereiken

dus voor AA zijn die trainingen zeker nodig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...