Jump to content

PEN1: LS voor 0.1b

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand waar ik een PEN1: LS voor 0.1b gamemode script kan vinden? Ik heb gezocht op de SA-MP forums maar daar kwam ik alleen maar spul tegen waardoor ik errors kreeg. Dus kan iemand mij een link geven van een goeie PEN1 script?

Bij voorbaat dank,

Neville.

Geplaatst:
Uuuuuh wat is PEN1?

-_-" Public Enemy No1

Leg anders even goed uit wat je bedoelt, ik kan hier zelf verder niks bij bedenken, althans, een script, maar wat doet het?

Geplaatst:
Uuuuuh wat is PEN1?

-_-" Public Enemy No1

Leg anders even goed uit wat je bedoelt, ik kan hier zelf verder niks bij bedenken, althans, een script, maar wat doet het?

Het gaat er niet om dat de mensen die het niet snappen wat ik bedoel het snappen maar het gaat erom dat de mensen die het wel snappen een link posten waar ik die PEN1 script kan downloaden. Snapt?

Geplaatst:
Waarom niet gewoon 0.2.1 draaien? aangezien daarvoor wel gewoon compileerde files te vinden zijn.

Omdat niemand mijn server kan joinen met 2.1.

Geplaatst: (bewerkt)

Geen wonder dat er nog 900 mensen 0.1b spelen, maargoed zoveel verschil zit er niet in het opzetten van een 0.2.1 server of 0.1b server...

Bewerkt: door Azer
Geplaatst:
Geen wonder dat er nog 900 mensen 0.1b spelen, maargoed zoveel verschil zit er niet in het opzetten van een 0.2.1 server of 0.1b server...

Azer even voor de goede orde ga je me nou nog een link geven of blijf je offtopic?

Geplaatst:

Mwah grote kans dat ik offtopic zal blijven posten, aangezien er geen amx file te vinden is voor 0.1b op het forum van SA:MP... oftewel leer compilen of zet een 0.2.1 server op ;)

Geplaatst:
Mwah grote kans dat ik offtopic zal blijven posten, aangezien er geen amx file te vinden is voor 0.1b op het forum van SA:MP... oftewel leer compilen of zet een 0.2.1 server op ;)

Een 2.1 server opzetten is out of the question en compilen ook. Voor 2.1 ook maar bestond waren er ook PEN1 scripts voor 0.1b dus er moeten wel scripts op het SA:MP forum zijn, en ik weet zeker dat tenminste 1 iemand hier op dit forum zelf een PEN1 0.1 server heeft gehost... en aangezien jij dus geen link kan posten, post dan niks aub.

Geplaatst:

Mwah ik heb enige tijd voor je gezocht op het SA:MP forum, maar helaas is daar geen amx bestand voor PEN:LS 0.1b te vinden... dus de kans is nihil dat er hier werkelijk iemand een link voor je zal neerzetten. Maargoed ik zal niet meer posten hoor, als je liever een dood topic hebt. Wellicht heb je dan tijd genoeg om zelf naar die amx te zoeken en wellicht uit te gaan vinden welke persoon op dit forum die gamemode zelf gedraait heeft...

Succes ermee!

Geplaatst: (bewerkt)
Waarom niet gewoon 0.2.1 draaien? aangezien daarvoor wel gewoon compileerde files te vinden zijn.

Omdat niemand mijn server kan joinen met 2.1.

misschien kunne ze alleen je 0.1 server joinen omdat ze de client nog van 0.1 hebben en niet de nieuwe client?0.21

Bewerkt: door daaan_1992

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...