quad Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Ik kan geen vance gang members ''adopteren". Kan het er aan liggen dat ik de duitse versie heb? Reageren
sevaboy Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 (bewerkt) Ik kan geen vance gang members ''adopteren".Kan het er aan liggen dat ik de duitse versie heb? Heb je wel die missie uitgepeeld? 1)Je moet eerst To Victor, the Spoils hebben uitgspeelt,dan kun je je "leden" rekruteren. 2)Rekruteer je ze wel op een juiste manier? Je moet eerst mikken op een lid en dan(zoals op de ps2)Positief(pijltje omhoog)en negatief(pijltje omlaag). En je moet postief reageren(pijltje omhoog). Bewerkt: 31 juli 2007 door sevaboy Reageren
MartyCeha Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 (bewerkt) Dat is ook zo op de PSP. Meestal reageert dat wat langzaam, dan moet je een aantal seconden wachten. Het is niet zoals bij San Andreas (dan volgen je homies je meteen). En de Duitse versie zou afgezien van de ondertiteling en de instructies hetzelfde moeten zijn als de anderen hoor. Noem het maar 'rekruteren' in plaats van adopteren Bewerkt: 31 juli 2007 door MartyCeha Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 voor gangmembers te rekruteren moet je toch op hen richten en dan op R3 drukken, en niet op de pijltjes want dat is van SA! (PS2) Reageren
quad Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 k zal `t proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.