Mini Me Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Hallo Ik heb die patch gedownload voor san andreas te kunnen modden maar nu als ik San andreas wil opstarten verschijnt er dat ik de originele disc moet gebruiken en de originele disc zit in de pc. ik zou graag weten wat het probleem is Help mij aub >>> Door DaBeast: Verplaatst naar SA Hardware problemen.<<< Reageren
GTA_XP Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 HalloIk heb die patch gedownload voor san andreas te kunnen modden maar nu als ik San andreas wil opstarten verschijnt er dat ik de originele disc moet gebruiken en de originele disc zit in de pc. ik zou graag weten wat het probleem is Help mij aub Schakel eventueel al je emulatieprogramma's als je ze hebt. Heb je er twee CD/DVD-rom speler, test dan een voor een. Of anders maak je het DVDtje schoon met een zacht handdoekje. Reageren
Mini Me Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 (bewerkt) HalloIk heb die patch gedownload voor san andreas te kunnen modden maar nu als ik San andreas wil opstarten verschijnt er dat ik de originele disc moet gebruiken en de originele disc zit in de pc. ik zou graag weten wat het probleem is Help mij aub Schakel eventueel al je emulatieprogramma's als je ze hebt. Heb je er twee CD/DVD-rom speler, test dan een voor een. Of anders maak je het DVDtje schoon met een zacht handdoekje. OK zal ik doen maar ik heb een laptop en heb dus maar 1 cd:/dvd speler.Maar als ik de patch niet download blokkeert het laden op de helft als ik een mod heb geinstalleerd maar als ik geen mod instaleer kan ik het wel spelen. en als ik hem download dan kan ik san andreas niet opstarten. toch bedankt!! Bewerkt: 31 juli 2007 door Mini Me Reageren
Mini Me Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Ik heb de patch gedownload maar dit komt op het scherm als ik wil spelen: Please remove disc from current cd/dvd drive and insert the original disc in another drive? HELP MIJ PLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ..................... >>> Door GTA-Sheep: Ik heb je tweede onderwerp m.b.t. het probleem samengevoegd met het eerste. Hou 1 centraal topic aan alsjeblieft zodat mensen niet over tegelijk hoeven te reageren<<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) heeywat moet ik nu doen? We hebben het toch wel over de juiste patch mag ik aannemen? Want jij bent dan de eerste die die dan melding krijgt. Voor de duidelijkheid; het gaat om deze patch. Overigens gaan de laatste paar onderwerpen alleen maar over laptops. Zo zijn er al drie problemen met San Andreas op de laptop, terwijl ze het daar op de PC volgens mij wel goed doen. Ik neig een beetje te gaan zeggen dat een laptop misschien de oorzaak is, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. GTA doet het wel goed op de PC, ook na het installeren van de patch? Want dat kan ik nog niet uit je verhaal opmaken. @Hieronder: Ja, maar nu geef je nog geen antwoord mijn vraag. Ik wil graag weten of je er op de PC ook last van hebt. Bewerkt: 1 augustus 2007 door -Matthijs- Reageren
Mini Me Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 heeywat moet ik nu doen? We hebben het toch wel over de juiste patch mag ik aannemen? Want jij bent dan de eerste die die dan melding krijgt. Voor de duidelijkheid; het gaat om deze patch. Overigens gaan de laatste paar onderwerpen alleen maar over laptops. Zo zijn er al drie problemen met San Andreas op de laptop, terwijl ze het daar op de PC volgens mij wel goed doen. Ik neig een beetje te gaan zeggen dat een laptop misschien de oorzaak is, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. GTA doet het wel goed op de PC, ook na het installeren van de patch? Want dat kan ik nog niet uit je verhaal opmaken. Als ik de patch niet heb geinstelleerd ken ik spelen meer niet modden en als ik mod dan stopt het laden op de helft als ik de patch installeer kan ik modden maar als ik wil spelen komt dit op het scherm: Please remove disc from current cd/dvd drive and insert the original disc in another drive? ..................... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.