zyvolution Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 IK heb een nieuwe laptop gekocht met windows vista en ik heb daar vervolgens gta sa op gezet Het laden ging giga snel en alles ging goed totdat ik op het menu kom. Toen begonnen er allemaal vreemde letters te flitsen enzo :S Dus ik dacht licht aan het menu dus ik ga in-game en tada precies hetzelfde :O maar het spel liep soepel met alles op het allerhoogst zonder lag Dit zijn de systeem dinges van me laptop intel celeron m 440 1 gig ram intel graphics media accelerator Weet iemand hier de oplossing voor? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 IK heb een nieuwe laptop gekocht met windows vista en ik heb daar vervolgens gta sa op gezet Het laden ging giga snel en alles ging goed totdat ik op het menu kom. Toen begonnen er allemaal vreemde letters te flitsen enzo :S Dus ik dacht licht aan het menu dus ik ga in-game en tada precies hetzelfde :O maar het spel liep soepel met alles op het allerhoogst zonder lag Dit zijn de systeem dinges van me laptop intel celeron m 440 1 gig ram intel graphics media accelerator Weet iemand hier de oplossing voor? Je bent de derde in een korte tijd met dit probleem. Elk van die drie hadden ze een laptop met Vista en hetzelfde probleem, dus ik denk dat we nu wel het probleem kunnen achterhalen. De kans is groot dat het gewoon aan Vista ligt. Je weet denk ik wel dat Vista nog niet echt soepel loopt op games, dus het kan best zijn dat je hiermee te maken hebt. In dat geval moet je gewoon wachten tot de eerste de beste service pack uitgegeven wordt, die deze 'kinderziektes' als het goed is zal verhelpen. Ik heb overigens nog niet echt veel problemen gehoord over San Andreas onder Vista op de PC, maar dat terzijde. Wat je nu zou kunnen proberen is het updaten van je videokaart. Je kunt meestal wel drivers voor je videokaart vinden op de site van NVidia. Reageren
zyvolution Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Ik heb gekeken maar die andere 2 hadden een 3d kaart ik niet. Ik heb een integrated graphics accelerator. En het leuke komt nog ik heb ook een vista pc (gebruik ik bijna nooit) en daarop doet gta sa het wel. Reageren
0613686050 Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Zelfde probleem! sins gister een laptop van Acer met vista vedder heb ik ook de intell graphics media accelerator driver ik hoop dat er snel een oplossing komt voor dit probleem! hopelijk voor donderdag! dan ga ik op vakantie en hoopte dat ik tog als ik wakker werd nog even sa kon spele! alvast bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.