Jump to content

help


Rogier0202

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rogier0202

    17

  • -Matthijs-

    5

  • Ninoke

    5

  • Froodooo

    1

hey als ik gta sa wil op starten bij het laden zeg die dat er een fout is opgetreden en moet worden afgsloten ik gebruuk mods

Dan heb je waarschijnlijk de patch nog niet geïnstalleerd die ik je (geloof ik) heb gegeven in je andere topic. Zoals je weet bestaat GTA uit meerdere versies waarop je wel en niet kunt modden, jij hebt waarschijnlijk die tweede. Download en installeer even deze patch om het probleem op te lossen. Blijft het probleem zich voordoen, dan kan het aan de mod liggen. Raadpleeg in dat geval ons, zodat we een oplossing voor het probleem gaan zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

ey heb alles gedaan maar bij het laden loopt die vast in het midden

Dan zijn er in principe nog twee opties die overblijven. Een eventuele optie is dat de mod het bestand 'main.scm' heeft vervangen. In dat geval zullen je huidige savegames niet meer werken en moet je dus een nieuw spel starten. Heb je dit bestand niet overschreden, dan kun je deze optie ook doorstrepen.

De tweede optie is dat het probleem bij de mod(s) ligt. Als je een mod niet goed installeert of als de mod zelf niet goed is, dan is de kans aanwezig dat hij bij zowel het laden als het starten van een nieuw spel vastloopt bij het laden. Ik kan vanaf hier natuurlijk niet zien welke mods je hebt, maar verwijderen is de beste optie. Eigenlijk moet je per mod gaan kijken of ze het wél doen. Want mocht er momenteel een mod tussenzitten die het niet goed doet, dan is het moeilijk te bepalen welke mod die foutmelding geeft.

Link to comment
Delen op andere websites

nou ok heb ze allemaal er af gehald en zonder mods doet die het

Dan installeer je nu weer een mod die je leuk vindt. Maar let er wel op dat je de mod goed en volledig installeert. Ga per mod na of ze het doen, want anders kom je straks weer in de knoop. Doet zo meteen de eerste de beste mod het niet, probeer dan sowieso nog even wat anderen. Natuurlijk verwijder je die eerste mod wel weer. Overigens was er net iemand met een soortgelijk probleem. Daar kwam de melding uiteindelijk van een mod die niet goed was, dus de kans is er dat het gewoon aan een bepaalde mod lag.

Link to comment
Delen op andere websites

hey -matthijs- kan het aan het programma sami liggen want jij zij bij mmijn andere topic dat bij SAMI het meeste kans hebt op een fout. dus wat denk jij

Met SAMI heb is de kans inderdaad aanwezig dat een mod niet goed wordt geïnstalleerd. Ik heb je toen aangeraden GGMM te gebruiken, en dat lijkt me momenteel nog steeds beste optie, gezien het momentele aanbod van automatische installers. Veruit de beste optie blijft momenteel nog handmatig installeren. Zo installeer je het voertuig beter en heb je bovendien minder kans op fouten. Misschien is dat laatste ook wel handig om eens te proberen. Handmatig een voertuig installeren is erg simpel, maar je moet het even doorhebben. Ik raad je dus aan deze tutorial eens te volgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt er inderdaad een Downgrade Patch voor nodig, en die kun je hier vinden. Als je die patch hebt geïnstalleerd, zal je versie veranderen naar v1,00. Dan kun je dus weer helemaal modden. ;)

Je kunt trouwens ook de Zoekfunctie gebruiken, en dan bijvoorbeeld in het San Andreas gedeelte op downgrade zoeken. Dan kom je hier op uit, en zie je dat er al veel meer topics over gemaakt zijn in het verleden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben ten einde raad ben al de hele week bezig om auto in mijn spel de krijgen met jullie hulp maar steeds als ik ze er in heb gezet wil ik hem spellen en krijg ik een fout melding of hij loop vast dat ik me computer moet uit doen en weer opnieuw mooet opstarten heb hem al tien keer op nieuw geinstalaart en heb alle programma die je moet hebben maar hij blijft vast lopen en foutmeldingen geven ik weet het niet meer er zit ook geen kras op de cd en mijn computer heb de goede systeemeigenschapen ik weet het niet meer

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet eerlijk gezegd ook niet goed meer waar het probleem bij jou zit. Als je de patch én de mods gewoon op de juiste wijze installeert, dan zullen ze toch gewoon moeten werken. Enige optie die misschien overblijft, is dat jij iets niet goed doet bij het installeren van die mods. Misschien is het handig om ons even te vertellen op welke manier je een mod installeert, want ik denk dat daar misschien wel iets mis kan gaan. Tot slot, heb je Vista of XP? Niet dat het in eerste instantie veel uitmaakt, maar wel handig om even in ons achterhoofd te houden dat het bijvoorbeeld niet aan Vista ligt.

Installeer je nu overigens elke keer dezelfde mod? Zo ja, probeer eens een andere mod. Misschien is de mod die je steeds probeert te installeren zelf niet goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...