Jump to content

help


Rogier0202

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rogier0202

    17

  • -Matthijs-

    5

  • Ninoke

    5

  • Froodooo

    1

Ik heb geen verstand van modden maar werkt dat niet net zoals het installeren van nieuwe drivers en apparaten in Windows? Je zegt dat je meerdere mods tegelijk doet, maar je installeert ook normaal gesproken niet én een geluidskaart én een printer én een webcam. Eerst de een, opnieuw starten, werkt ie? ja? de volgende. Zo weet je bij een foutmelding tenminste waar je moet zoeken. Wellicht, maar nogmaals: ik weet niet of dat hetzelfde is, lukt het per mod wél gewoon goed en kom je er vanzelf achter welke mod precies voor de problemen zorgt.

Link to comment
Delen op andere websites

als ik bij sami kijkt en dan bij uninstall a mod staan er allemaal auto maar ze staan niet in mijn spel hoe kan dat

Heb je mods over mods geinstaleerd?

Dit is meestal de oorzaak daarvan :Y

Ik raad je ook aan om in het vervolg de IMGtool te gebruiken :Y

Greetz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

maar als ik dat doe dan loop mijn spel vast

Nee ik bedoel heb je ooit met SAMI mods over mods geinstalleerd?

>>> Door Dutchy3010: Hou je moderatorgedrag alsjeblieft voor je.<<<

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

ja en met de img tool doe ik toch wat fout maar wat

Je hebt dus mods over mods geinstaleerd?

Dan raad ik je aan om je GTA:SA opnieuw te instaleren want dan kan je eigelijk niets anders doen als gewoon je spel opnieuw te instaleren :Y

Greetz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ja en met de img tool doe ik toch wat fout maar wat

Hoe instaleer ik wagens met de img tool:

Stap 1: Ga naar File> Open> C/Program Files/Rockstargames/San Andreas/Models en dan Gta3.img.

Stap 2: Klik bijvoorbeeldt met de rechtermuisknop op landstal.txd en klik op ''Replace'' en ga dan naar de map waar jou voertuig staat.

Stap 3: Kies dan bijv. in die map alweer Landstal.txd Nu is de Landstalker gereplaced met jou Landstalker.

Stap 4: Als je bijvoorbeeldt nog Landstal.dff over hebt moet je weer hetzelfde doen als in Stap 2 en 3.

Stap 5: Druk op Rebuild Archive en hij zal de oude files overschrijven.

Stap 6: Na 1a 2 minuten zal hij klaar zijn en kan je je voertuig in San Andreas gaan bekijken :)

Link to comment
Delen op andere websites

ok zal kijken als die het doet vast bedankt voor je hulp

ik doe echt precies na wat jij doet maar dat rot ding van me gunt het me gewoon niet hij loopt steeds vast bij het laden maar laat maar ik doe het wel zonder mods

Bewerkt: door Rogier0202
Link to comment
Delen op andere websites

ok zal kijken als die het doet vast bedankt voor je hulp

ik doe echt precies na wat jij doet maar dat rot ding van me gunt het me gewoon niet hij loopt steeds vast bij het laden maar laat maar ik doe het wel zonder mods

Als je ons alle info geeft het kleinste detail wat dan ook kun je mischien wel met mods spelen want het is raar dat jij zowat de enige bent die dit probleem heeft :Y

Greetz :cya:

EDIT:Ik zie dat dit m'n 200 post is :dans::dans::dans::dans::dans::dans:

Bewerkt: door Ninoke
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

kijk als ik een mod istalleer precies zo als het word voorgedaan en wil naar het spel druk ik op spel starten en dan spel laden en dan op laden en dan als ik op me save game drukt laad die hem en dan halfe wegen stopt die dan druk ik op ctrl+alt+delete en dan staat er gta sa reageert niet (heb versie 2.0)

Bewerkt: door Rogier0202
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...