JelleVD Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Hey Forumers, Ik wil graag wat TXD's gaan modden, maar dan heb ik de TXD Workshop (nieuwste versie) nodig. Nu is het probleem dat ik het alleen op mijn vaders PC kan doen, en daar mag ik geen Winrar opzetten (Het programma zit verpakt in een .rar bestand ). Kan iemand hem in .zip formaat naar mij toe sturen, zodat ik Winrar niet hoef te downloaden? Alvast bedankt, JelleVD Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Hey Forumers,Ik wil graag wat TXD's gaan modden, maar dan heb ik de TXD Workshop (nieuwste versie) nodig. Nu is het probleem dat ik het alleen op mijn vaders PC kan doen, en daar mag ik geen Winrar opzetten (Het programma zit verpakt in een .rar bestand ). Kan iemand hem in .zip formaat naar mij toe sturen, zodat ik Winrar niet hoef te downloaden? Alvast bedankt, JelleVD Volgens mij wordt het pas een '.rar' bestand als je WinRar ook daadwerkelijk geïnstalleerd hebt. Als je Winzip hebt geïnstalleerd, wordt een ingepakt bestand volgens mij een 'zip' bestand. Als je geen van beide hebt geïnstalleerd, dan kun je hem volgens mij alsnog uitpakken. Alle ingepakte bestanden hebben meen ik een icoontje van een gele map met een rits, (Correct me if I'm wrong..). Ik neem aan dat TXD Workshop een '.exe' bestand heeft, waarmee je het progamma start. Hiervoor hoef je het progamma niet apart uit te pakken, want je kan het progamma ook gewoon starten door de map even te openen en dan de te dubbelklikken op het '.exe' bestand. Reageren
JelleVD Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Je moet toch echt winrar of winzip hebben om het bestand uit te pakken . Maar vandaag stuurt een vriend hem naar me op dus alsnog bedankt voor de moeite . Groetjes, JelleVD Reageren
GTA_XP Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Windows kan zelf ook bestanden uitpakken. De meeste automods kan Windows het ook uitpakken zonder WinRar of WinZip. De kans is er dat je die kan uitpakken zonder WinRar of WinZip. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.