GFXMaster Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Ik heb na een tijdje weer een nieuwe sig gemaakt: CC Reageren
Pitbull Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Zal ik hem dan maar raten... Je render is volgens mij een beetje uitgerokken (shift ingedrukt houden als je je render vergroot/verkleint voor hem in de juiste verhoudingen te houden). Maar hij is wél mooi ingeblend. Je achtergrond is prachtig, je hebt er verschillende dingen ingedaan...mooi...Je tekst is ietwat simpel voor zo'n 'drukke' signature (Duplicate misschien je tekstlayer en smudge de gedupliceerde layer een beetje voor een mooi extra effectje). Tja, dan tot slot je border: die zwarte 'film-rand' heeft iets maar vind ik persoonlijk verre van mooi...Maar hij past wel bij je signature... Ik heb al betere designs van je gezien, maar deze is ook niet echt slecht. 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.