joopykoopy Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 oke beste mensen ik had gister het idee van goh ik wil ricardo diaz eigelijk best wel spelen naja toen uit de img geexporteert ge renamed naar player.txd en .dff toen weer in img gepropt werkt niet nu ben ik vanacht op het idee gekomen om tommy de dff te importeeren in max toen ben ik er ook nog eens achter gekomen dat de bones in de dff zitten toen had ik in eens een nieuw plan de tommy zoals we hem kennen er uit de bones laten zitten bondes verslepen dan ricardo importeren die verslepen de bones van ricardo er uit en de bones van tommy op die plek ricardo nu op de bones zetten naja dan wil je hem wel exporteren maar begon hij er over dat ik hem moet skinnen (boven in de dff IO ofzo in kams script zit een knop skin character naja ricardo poppetje gecelecteert (die boven op de bones ligt).. en druk ik op die knop komt deze melding kan iemand mij helpen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.