Jump to content

Intercity Highway Mod GTA 3

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Het lukt me niet om de Intercity Highway Mod voor GTA 3 te instaleren , dat is deze Mod. Welke map ik ook selecteert met de installer , hij pakt hem maar niet. En er zit een readme bij waar ik niks aan heb. Kan iemand me helpen? :?

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:

Als je jouw GTA3 laad, geeft ie dan een foutmelding of kan je gewoon in je game komen?

En misschien heb je niet new game gedaan... ?

Geplaatst:

Zover ben ik nog geen eens , het lukt me niet om de mod te instaleren. Ik krijg altijd deze melding , Oh fiddle sticks , Access violation at address 004026B7 in module 'highway10_install.exe'. Read of address 01574000- Installion wil now halt. All modifled files have been backed up into C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIII\backup\INTERCITY HIGHWAY V1.0\

Geplaatst: (bewerkt)
Zover ben ik nog geen eens , het lukt me niet om de mod te instaleren. Ik krijg altijd deze melding , Oh fiddle sticks , Access violation at address 004026B7 in module 'highway10_install.exe'. Read of address 01574000- Installion wil now halt. All modifled files have been backed up into C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIII\backup\INTERCITY HIGHWAY V1.0\

Sorry voor de dubbelpost maar ik wil deze mod zo graag geinstaleerd hebben , het is de enige grote GTA 3 mod. Weet iemand de oplossing?

Edit : Ik zou graag antwoord willen hebben..

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:

Sorry voor de dubbelpost maar ik wil deze mod zo graag geinstaleerd hebben , het is de enige grote GTA 3 mod. Weet iemand de oplossing?

Edit : Ik zou graag antwoord willen hebben..

je hebt een gemodde GTA3 en waarschijnlijk wordt de HighWay mod niet geinstalleerd

als je een gemodde GTA3 hebt.

Dus ik zou zeggen:

Installer het opnieuw, wijzig de bestanden niet!

En probeer het opnieuw te installeren :7

• 4 weken later...
Geplaatst:

hoe kom je aan die naam denkaanhenk? want hij komt me verdacht bekend voor.

doe je ook gta san andreas online??? want volgens mij ken ik hem daar ergens van :D

Geplaatst:

Hej zei je dat in een topic in VC General ofzo niet ook al een keer? Probeer eens een PB want het heeft niks met het topic te maken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...